HOK-Elannon yhdeksäs uusittu S-market avataan Arkadiankadulle 30.10. klo 10

Report this content

Lehdistötiedote 29.10.2003 1/1 Julkaisuvapaa heti HOK-Elannon yhdeksäs uusittu S-market avataan Arkadiankadulle 30.10. klo 10 Torstaina 30.10. klo 10 avataan Arkadiankatu 4:ään HOK-Elannon yhdeksäs ja viimeinen Valintatalosta S-marketiksi uusittu myymälä. S-market Arkadia on hyvän palvelun päivittäistavarakauppa, missä valikoima on kasvatettu mahdollisimman laajaksi myyntipinta-alaan nähden. S-market Arkadia on HOK-Elannon yhdeksäs ja viimeinen Valintalosta S- marketiksi muutettu myymälä. Se suljettiin Valintatalona perjantaina 17.10. klo 18 ja avataan S-marketina torstaina 30.10. klo 10. S-market Arkadia tarjoaa S-marketin liikeidean mukaisesti pysyvästi edulliset hinnat, laajan valikoiman ja asioinnin helppouden. Myyntipinta-alaa on lähes 1000 m2, ja valikoima kasvaa 2 500 tuotteella noin 8 000 tuotteeseen. Henkilökuntaa on noin 20. Ketjunjohtaja Veli-Matti Liimataisen mukaan S-market Arkadia on hyvän palvelun päivittäistavarakauppa, missä tuotevalikoima on kasvatettu mahdollisimman suureksi myyntipinta-alaan nähden. - S-market Arkadiassa panostamme erityisesti nopeaan ja helppoon ostamiseen. Myymälä sijaitsee Kampin rakennustyömaan kupeessa, ja sen asiakaskunnassa on paljon lähellä työskenteleviä ja ohikulkijoita. Heille tarjoamme paljon valmista ruokaa, kuten täytettyjä leipiä ja lounassalaatteja. Myymälässä jatkavat lämpimiä leipiä ja leivonnaisia tarjoava paistopiste sekä kalaa, leikkeleitä ja valmiita salaattiannoksia tarjoava palvelutori. S-market Arkadian myötä kummankin valikoimat ovat kuitenkin aikaisempaa laajemmat. S-market Arkadiassa voi alkaa kerryttää S-Etukortilla Bonusta heti avauksen jälkeen. YkkösBonus-kortilla saa bonusta S-market Arkadiasta vuoden 2004 loppuun saakka. S-market-ketjun uudistukset valmiit, seuraavaksi vuorossa Alepa S-market Arkadian avauksen myötä HOK-Elannon S-market-ketjussa on saatu päätökseen mittava prosessi, jossa jo olemassa oleviin myymälätiloihin rakennettiin uuden konseptin mukaiset myymälät. HOK:n ja Elannon yhdistymisen myötä 43 Valintataloa, Siwaa ja Maxia muuttuu tämän ja ensi vuoden aikana Alepoiksi, S-marketeiksi, Prismoiksi. Hakaniemen Maxista suunnitellaan S-marketin ja Sokoksen yhdistelmää. Seuraavaksi uudistusprosessi käynnistyy Alepa-ketjussa. Lisätiedot: S-market-ketju, ketjunjohtaja Veli-Matti Liimatainen, puh: 09-188 4725 tai 050-500 2012 S-market-ketju, ryhmäpäällikkö Ari Talso, puh: 09-188 2362 tai 050-400 2059 Helsingin Osuuskauppa Elanto muodostetaan Osuusliike Elannon ja Helsingin Osuuskauppa HOK:n kombinaatiosulautumisella. Uusi osuuskunta aloittaa toimintansa vuoden 2004 alussa. HOK-Elanto tulee olemaan S- ryhmän suurin alueosuuskauppa ja se toimii pääkaupunkiseudulla. Yrityksellä tulee olemaan mm. 140 vähittäistoimipaikkaa sekä 114 ravintolaa. HOK-Elannon liikevaihto tulee olemaan n. 1 miljardi euroa vuodessa. Asiakasomistajien määrä on noin 400 000 taloutta ja henkilökunnan määrä on yli 5 000. ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/10/29/20031029BIT00330/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/10/29/20031029BIT00330/wkr0002.pdf