HOK-Elanto avaa uuden täyden palvelun S-marketin Korsoon 1.4. klo 10

HOK-Elanto avaa uuden täyden palvelun S-marketin Korsoon 1.4. klo 10 HOK-Elanto avaa uuden S-marketin torstaina 1.4. klo 10 Korson keskustaan rakennuttamaansa liikekiinteistöön (Maakotkantie 19). Uusi S-market kehittää voimakkaasti HOK-Elannon tarjontaa Korsossa. Uusi S-market on Korson suurin päivittäistavarakauppa. Myyntipinta-alaa on 2000 m2 ja työntekijöitä yli 30. Myymälä tarjoaa pysyvästi edulliset hinnat, laajan 12 000 tuotteen valikoiman sekä helpon asioinnin aivan Korson keskustassa. Uusi S-market avataan HOK-Elannon rakennuttamaan myymäläkiinteistöön, jonka kellarikerroksessa on parkkihalli 171 autolle. Katutasossa parkkipaikkoja on 22. Uusi S-market on auki maanantaista perjantaihin klo 7-21 ja lauantaisin 7-18. Lisäksi myymälä on auki avajaisten kunniaksi poikkeuksellisesti sunnuntaina 4.4. klo 12-18. Uuden S-marketin avauksen myötä Korsossa aikaisemmin toiminut S-market suljetaan, ja henkilökunta siirtyy uuteen myymälään kattavan koulutuksen läpikäyneenä. Marketpäälliköksi tulee Ari Rantanen Olarin S-marketista. - Uuden S-marketin avauksella tuomme suuren supermarketin tarjonnan alueen asukkaiden ulottuville ja kehitämme tarjontaamme Korson alueella, linjaa HOK-Elannon S-market-ketjun johtaja Veli-Matti Liimatainen. Samassa myymäläkiinteistössä toimii S-marketin lisäksi kuusi muuta liikettä, kuten HOK-Elannon Olohuone-ravintolat -ketjuun kuuluva ravintola sekä Tiimari Oy, Kampaamo Katrin Liivik, Lamikase Oy (Korson kenkäkauppa), Pihlajamäen Kukka Ky sekä Helsingin Tuuripelit Oy. Korson S-market jatkaa HOK-Elannon S-market-ketjun voimakasta kehittämistä. Viime vuonna avattiin 12 uutta S-marketia. Tänä keväänä avataan S-market vielä Hakaniemen Maxista Sokokseksi muutettavaan tavarataloon, ja uusia myymälöitä suunnitellaan aktiivisesti. Lisätietoja: S-market-ketju, ketjunjohtaja Veli-Matti Liimatainen, puh. (09) 188 4725 tai 050 500 2012 S-market-ketju, ryhmäpäällikkö Kimmo Nikula, puh. (09) 188 3226 tai 050 348 2893 S-market-ketju, marketpäällikkö Ari Rantanen, puh. 050 358 7415 ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2004/03/31/20040331BIT00130/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2004/03/31/20040331BIT00130/wkr0002.pdf