Hollantilaisoluet virtaavat pian Kampissa

Report this content

Bierhuis Rotterdam, HOK-Elannon 15. OlutHuone, avataan 2.3.2006 Kampin keskuksessa. Hollantilaistyylinen ravintola tarjoaa viihtymispaikan yli 150 illanviettäjälle ja lähes 300 kesäterassivieraalle. Rotterdam on HOK-Elannon maineikkaan OlutHuone-perheen tuorein jäsen niin iältään kuin olemukseltaankin. Ravintolan viihtyisän sisustuksen on suunnitellut Sakke Järvenpää, jonka kädenjälki näkyy HOK-Elannon ravintoloista myös Zetorissa, Sailor'sissa ja Amsterdamissa. Uusimman taidonnäytteensä miljöötä Järvenpää värittää seinämaalauksilla, mielenkiintoisilla yksityiskohdilla sekä muhkealla baaritiskillä, jonka takaa löytyy laaja valikoima laatuoluita. Ravintolapäällikkö Roope Kämppi uskoo Bierhuis Rotterdamin tuovan kaivattua väriä Helsingin keskustan pubitarjontaan. – Rotterdam löytänee nopeasti oman asiakaskuntansa. Tutkimusten perusteella hollantilaisia pidetään rempseinä ja välittöminä tyyppeinä – tämä on se tunnelma, mihin tähtäämme, Kämppi hahmottaa. Ensi kesänä Rotterdamin ehdottomana valttina toimivat kolme terassia, jotka tarjoavat viihtyisät terassipaikat lähes 300 oluen ystävälle. – Ja aurinko paistaa, Kämppi lupaa. Bierhuis Rotterdam Tennispalatsin aukio 4 00100 Helsinki puh. 010 76 63540 Lisätiedot: ryhmäpäällikkö Tiina Hietala puh. 040 528 5166 tiina.hietala@sok.fi