Huolto tehty, Zetor palaa käyttöön tiistaina 6.4.

Report this content

Huolto tehty, Zetor palaa käyttöön tiistaina 6.4. Ravintola Zetor avaa ovensa tiistaina 6.4. klo 15. Zetor kävi kuukauden kestävässä huollossa, jossa ravintolaan tehtiin toimivammat tilat erityisesti ryhmätilaisuuksia varten. Zetor huollettiin siten, että ravintola säilyi perisuomalaista nostalgiaa ja maalaismeininkiä tarjoavana ravintolana, mutta siitä tuli paremmin toimiva. Ravintolan saniteettitilat korjattiin sekä sähköt ja ilmastointi uusittiin kokonaan. Lisäksi tanssilattiaa suurennettiin. Erityistä huomiota kiinnitettiin ryhmäruokailutiloihin. Ravintolaan asennettiin liukuseinät, joilla osa ravintolasalista voidaan jakaa kolmeksi erilliseksi monitoimitilaksi ja taas yhdistää muuhun saliin. Helposti muuntuvilla tiloilla pystytään palvelemaan 2-450 hengen ryhmiä. - Zetor on kulkenut samoilla öljyillä jo 12,5 vuotta, joten huolto oli tarpeen, kertoo ravintolanjohtaja Sakari Ellilä. Zetor palvelee vuodessa noin 420 000 asiakasta eli 12,5 vuodessa asiakkaita on käynyt Suomen väkiluvun verran. Ruokaa särvitään vuodessa Porin asukasluvullinen, noin 80 000 annosta. Olutta juodaan vuodessa noin 140 000 litraa, joka vastaa 14:n paloauton säiliöllistä. - Suomalaiset pitävät maanläheisestä meiningistä, jossa ei tarvitse esittää mitään. Hyväntuulinen junttius on tulossa selvästi muotiin, Sakari Ellilä toteaa. Lisätietoja: Ravintolanjohtaja Sakari Ellilä lankapuhelin: (09) 666 966 sähköposti: sakari.ellila@sok.fi internet: www.zetor.net ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2004/04/01/20040401BIT00170/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2004/04/01/20040401BIT00170/wkr0002.pdf