Hyvinkään ABC avautui vuoden tauon jälkeen

Kolmostien varressa Peltokuumolantiellä sijaitseva Hyvinkään ABC ja sen yhteydessä ollut Alepa-myymälä tuhoutuivat tulipalossa vuosi sitten syyskuussa. Vuoden aikana rakennus on käytännössä rakennettu kokonaan uudelleen. Nyt ABC Hyvinkään ravintola ja Alepa-myymälä ovat jälleen valmiita palvelemaan asiakkaita 24h vuoden jokaisena päivänä.

ABC-ravintolassa on 220 asiakaspaikkaa. Ravintolan palveluihin kuuluvat noutopöytä, salaattipöytä, aamiainen, á la carte, lasten annokset sekä ABC Burger. Henkilökuntaa ravintolassa on kaikkiaan 26.

Alepan henkilökunnan kokonaisvahvuus on 10. Myymäläpinta-alaa on lähes 400 neliömetriä, ja valikoimassa on yli 4100 tuotetta. Palveluihin kuuluvat muun muassa paistopiste, monipuolinen ja näyttävä hedelmä- ja vihannesosasto sekä asiointia nopeuttavat pikakassat.

Autoilevia asiakkaita palvelevat ABC automaattiasema ja sähköautojen latauspiste.

ABC Hyvinkää avattiin alun perin vuonna 2005. Se palveli asiakkaita alusta alkaen 24/7 vuoden jokaisena päivänä. Rakennus tuhoutui tulipalossa syyskuussa 2017.

Alepa
myymäläpäällikkö Paula Mulo, p. 010 76 60370
ryhmäpäällikkö Indrek Merilaid, p. 010 76 60609

Ravintola
ravintolajohtaja Mika Jaakkola, p. 010 76 66721
ryhmäpäällikkö Katri Rantanen, p. 010 76 60675

ABC
aluejohtaja Hannu Houni, p. 010 76 60676

HOK-Elanto on S-ryhmän suurin alueosuuskauppa, jonka omistavat sen yli 600 000 asiakasomistajaa.
Vuosittainen liikevaihto on yli 2 miljardia euroa, ja yritys työllistää noin 6 000 henkilöä.
HOK-Elanto palvelee pääkaupunkiseudulla 323 toimipaikassa ja on päivittäistavarakaupan markkinajohtaja.
Lisäksi HOK-Elanto on Pohjoismaiden suurimpia ravintola-alan toimijoita.
www.hok-elanto.fi

Avainsanat: