India Pale Ale -viikoilla on paljon mistä nauttia!

HOK-Elannon ravintoloissa on tarjolla 7.3.–31.3.2016 toden teolla kipakoita IPA-oluita, kun India Pale Ale -viikot esittelevät valikoimansa. Tarjolla on klassikoiden lisäksi monia uusia mielenkiintoisia oluita.

India Pale Ale -oluet ovat nauttineet niin Suomessa kuin kansainvälisestikin suurta suosiota oluen ystävien keskuudessa. Oluiden voimakas humalointi ja ryhdikäs luonteikkuus viehättävät monia, ja panimot ovat vastanneet kysyntään tuottamalla IPA-oluita tasaiseen tahtiin markkinoille.

”India Pale Ale -viikoille osallistuvien ravintoloidemme juomavalikoimaan on nostettu vain laadukkaimpia markkinoilla tarjolla olevia juotavia. Nämä IPA-oluet saavuttavat varmasti suosiota hyviä oluita arvostavien keskuudessa. Kotimaisista valmistajista esillä ovat Laitilan Wirvoitusjuomat Laitilan Kukko IPA -oluellaan sekä Saimaan Juomatehdas Brewer´s Special Rye IPA:llaan. Myös Malmgårdin panimo sekä panimoyhtiö Hiisi ovat edustettuina India Pale Ale -viikoilla laadukkailla panimotuotteillaan”, kertoo Vessu Juvonen, olutasiantuntija ja William K. Kurvin ravintolapäällikkö.

Kansainvälistä väriä juomavalikoimaan tuovat panimot Norjasta, Italiasta, Espanjasta, Ruotsista, Hollannista, Yhdysvalloista sekä eteläisestä naapurimaastamme Virosta, jonka voimakkaan pienpanimobuumin kirkkaimman tähden, Põhjala-panimon, kaksi olutta ovat mukana viikkojen valikoimissa.

India Pale Ale -viikkojen antimet on jaettu kahteen eri juomamenuun.

Tarkemman ravintolakohtaisen tarjonnan löydät osoitteesta: www.raflaamo.fi/ipa-viikot

India Pale Ale -viikoille osallistuvat HOK-Elannon ravintolat: Amsterdam, Angleterre, Ølhus Helsinki, Ølhus Stockholm, Ølhus Oslo, Ølhus København, Joutsen, Kaisla, Kitty´s Public House, Kuikka, Pošeidon, Rotterdam, Sailor´s, William K (Annankatu, Kurvi, Sello, Mannerheimintie, Tennispalatsi), Public Corner Mikonkatu, Korona, Memphis Kamppi, Old Hat, Pub 99, Jyvänen Martinlaakso, Jyvänen Myllypuro, Pickwick Kaivokatu, Zetor, Dubliner, Praha, Sports Academy Iso Omena, Chico´s Arabia, Chico´s Töölö, Sports Academy Kaivokatu, Sir Eino Flamingo, Pub Gaselli, Gastropub Stone’s, Belge ja Vltava.

Osoitteet ja lisätiedot HOK-Elannon ravintoloista: https://www.raflaamo.fi

Lisätietoa:

Vessu Juvonen
Olutasiantuntija, ravintolapäällikkö
William K. Kurvi
vessu.juvonen@sok.fi

HOK-Elanto on S-ryhmän suurin alueosuuskauppa, jonka omistavat sen 600 000 asiakasomistajaa.
Vuosittainen liikevaihto on 1,9 mrd. euroa, ja yritys työllistää noin 5 500 henkilöä.
HOK-Elanto palvelee pääkaupunkiseudulla 320 toimipaikassa ja on päivittäistavarakaupan markkinajohtaja.
Lisäksi HOK-Elanto on maan suurimpia ravintola-alan toimijoita.
www.hok-elanto.fi

Avainsanat: