Ison Omenan Prisma avattiin

Report this content

Ison Omenan Prisma avattiin Espoon ensimmäinen Prisma avattiin torstaina 12. helmikuuta kauppakeskus Isossa Omenassa. Espoossakin on nyt perhemarket niille, jotka arvostavat pysyvästi edullista hintatasoa, selkeyttä ja hyviä valikoimia. Muutos Maxista Prismaksi toteutettiin puolessatoista kuukaudessa ja koko ajan myymälä oli auki. Vihdoinkin on saatu Espooseen kauppa, joka tarjoaa asiakkaille Prisman edullisia hintoja. Alueen asiakasomistajilla on nyt entistä parempi mahdollisuus keskittää ostoksiaan ja hankkia S-Etukortilla Bonusta. Saman katon alla on runsas tarjonta edullista käyttötavaraa sekä kauppakeskuksen laajin ja monipuolisin päivittäistavaraosasto. Päivittäistavarat ovat saaneet lisätilaa niin lattianeliöistä kuin korkeammista hyllykalusteista, jolloin käytävät on voitu pitää leveinä ja helppokulkuisina. Pakasteiden, teollisten elintarvikkeiden ja juomien valikoimat ovat kasvaneet. Leipävalikoima on runsas ja vastapaistettua leipää, pullaa ja muita leivonnaisia saa paistopisteestä. - Prismassa ostaminen on pysyvästi edullista, koska hintatasomme pysyy päivästä toiseen samanlaisena kaikissa tuotteissa, toteaa Ison Omenan Prisma-johtaja Jouko Niskanen. - Tarkka kuluttaja arvostaa hintojen pysyvyyttä, jolloin aikaa ei tarvitse kuluttaa etsiskelemällä tarjouksia. Tämän lisäksi ostoksensa keskittävä asiakasomistaja saa vielä Bonuksen, joka voi olla jopa viisi prosenttia. Prisma on lapsiperheiden suosima ostospaikka, jossa on mm. vaippojen ja lastenruokien tarjonta on laajaa ja huokea hinnoittelu. Lasten jalkineosaston vieressä on nyt myös lastenhoitohuone, jossa voi rauhassa vaihtaa vaippoja, imettää tai lämmittää maitopullon mikroaaltouunissa. Huoneen ovi avautuu S-Etukortilla. Käyttötavaroissa on annettu runsaasti tilaa pukeutumiselle. Valikoimassa on ennen kaikkea tyylikästä käyttömuotia. Painotus on naisten vaatetuksessa, mutta myös jalkineet ja miesten vaatteet ovat hyvin edustettuina. Prisman edullisuus näkyy ilman muuta myös vaatevalikoimassa. Kuluttajat ovat jo tottuneet siihen, että vaatekaupoissa on koko ajan uutta tavaraa. Prisma vastaa näihin odotuksiin, sillä myymälään saapuu viikoittain uutta päällepantavaa. Prisman vapaa-ajan osastolla on tarjolla laadukkaat ja edulliset merkkiurheiluvälineet ja -asusteet. Osasto seuraa tarkkaan kausia ja valikoima muuttuu sen mukaan. Asumisen osastolta saa mm. mattoja, verhoja, valaisimia, taloustavaroita ja astioita sekä kodinkoneita ja viihde-elektroniikkaa. Prismassa on helppoa asioida, sillä tavarat ovat selkeästi esillä, valaistukseen on satsattu ja käytävillä riittää tilaa työnnellä ostoskärryjä. Prisman työntekijöinä jatkaa sama henkilökunta, joten asiointi tuttujen myyjien kanssa jatkuu. Ison Omenan Prisma oli ensimmäinen HOK-Elannon Prismaksi muutettu Maxi. Kevään aikana perässä seuraavat Kannelmäen ja Leppävaaran Maxit. Olariin valmistuu syksyllä täysin uusi Prisma. Lisätietoja: Prisma-johtaja Jouko Niskanen, Prisma Iso Omena, puh. 050 522 6012 Aluejohtaja Jorma Aromäki, HOK-Elanto/ Prisma-ketju, puh. 0400 505 441 Ketjunjohtaja Harri Nurminen, HOK-Elanto/ Prisma-ketju, puh. 050 500 2810 Prisma Iso Omena Kokonaispinta-ala 10 400 m2 Henkilökunta 120 henkilöä Pysäköintipaikkoja ostoskeskuksessa 2 200 kpl HOK-Elannon asiakasomistajatalouksia Espoossa n. 60 000 kpl Osuus Espoon kotitalouksista yli 60 % ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2004/02/12/20040211BIT01150/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2004/02/12/20040211BIT01150/wkr0002.pdf