Kaisla valittiin vuoden olutravintolaksi

Helsinki Beer Festivalin kokoon kutsuma asiantuntijaraati valitsi OlutHuone Kaislan vuoden parhaaksi olutravintolaksi.

Ravintolapäällikkö Petri Loposen johtama Kaisla liittyi ensiluokkaisen olutvalikoimansa sekä ystävällisen ja asiantuntevan palvelunsa ansiosta tittelin aiempina vuosina lunastaneiden Gallows Birdin, Plevnan, Pikkulinnun ja St. Urho's Pubin seuraan. Kaisla onkin pitkään ollut yksi Suomen parhaiten varustelluista olutravintoloista 40 hanan ja liki kahdensadan pullo-oluen voimin. Kaisaniemessä jo kolmetoista vuotta toimineesta Kaislasta on tullut monien olutharrastajien kantapaikka, joka nauttii suurta suosiota myös satunnaisesti mallasjuomien maailmassa vierailevien keskuudessa. Raati kiinnitti erityistä huomiota kotoisaan tunnelmaan, joka on henkilökunnan palvelualttiuden ja ystävällisen asenteen ansiota. Kaisla on tarjonnut vuosien varrella monia uutuusoluita asiakkaittensa ulottuville niin kansainvälisiltä tuottajilta kuin kotimaisilta pienpanimoilta. Mielenkiintoiset oluttuttavuudet jo muutenkin kattavan valikoiman höysteenä ovat osaltaan kirittäneet Kaislan suureen suosioon asiakkaiden keskuudessa. Tänä keväänä 20 vuotta täyttävän HOK-Elannon OlutHuone-ketjun suurimpana ravintolana Kaisla tarjoaa toki myös muuta kurkun kostuketta, kuten siidereitä ja viskejä, mutta suurimman tunnettuutensa ja arvostuksensa se on kuitenkin lunastanut erinomaisen olutvalikoimansa ja mallasjuomien salat tuntevan, ammattitaitoisen henkilökuntansa ansiosta. Helsinki Beer Festivalin raatiin kuuluivat: toimituspäällikkö Kari Ylänne sekä toimittajat Heikki Kähkönen, Mariaana Nelimarkka, Arto Nyberg ja Jussi Rokka. Osoitteet ja lisätiedot HOK-Elannon OlutHuoneista: www.oluthuone.com Lisätietoa: Petri Loponen, ravintolapäällikkö, HOK-Elanto puh. 010 76 63859 sähköposti: petri.loponen@sok.fi Taisto Hännikäinen, ryhmäpäällikkö, HOK-Elanto puh. 010 76 60644 sähköposti: taisto.hannikainen@sok.fi