Kesäteatteria Backaksen Kartanolla

Report this content

Backaksen Kartanolla viihdytään elokuussa kesäteatterin merkeissä. Tarjolla on kolme huippunäyttelijöillä tähditettyä esitystä: Piplia, Tahroja paperilla ja Kummanki kaa.

Backaksen Kartanon Puimalan lavalla nähdään kesällä kattava kaarti Suomen eturivin näyttelijöitä ja muusikoita. Luvassa on kokonaisvaltaista viihtymistä, sillä ennen esitystä on mahdollisuus nauttia Kartanolla valmistettu, herkullinen Teatteribuffet.

Tapahtumalle antaa oman tunnelmansa tapahtumapaikka, 1600-luvulla rakennettu Backaksen Kartano. Esitykset nähdään Kartanon Puimalassa, joka sijaitsee aivan Kartanon päärakennuksen läheisyydessä.

Pipliassa Esko Roine, Mikko Kivinen ja Tom Lindholm tanssivat, laulavat ja näyttelevät Ison Kirjan kannesta kanteen (tai ainakin puoleen väliin). Uskomattoman hauskan teatterishow'n ohjauksesta vastaa Tiina Puumalainen.

Lauluntekijä Juha Tapio ja näyttelijä Otto Kanerva kunnioittavat Tahroja paperilla -esityksessään legendaarisia suomalaisia sanoittajia Helismaasta Syrjään sekä Vainiosta Hectoriin ja Hanhiniemeen. Show'ssa on mukana huippuorkesteri: Lenni-Kalle Taipale, Peter Enberg, Ako Kiiski ja Kalle Torniainen, joka myös vastaa laulujen sovituksesta.

Suosittu Kumman kaa -televisiosarja saa jatkoa Puimalan lavalla. Minna Koskelan ja Heli Sutelan Kummanki kaa -show naurattaa vedet silmiin. Mukana myös Ilkka Merivaaran Vesan roolissa.

Lisätietoja:
Marko Nuutinen
Polarartistit

Tapahtumapaikka, esityspäivät ja lippuhinnat:
www.backaksenkartano.fi

Backaksen Kartano
Ylästöntie 28, Vantaa

HOK-Elanto on S-ryhmän suurin alueosuuskauppa, jonka omistavat sen yli puoli miljoonaa asiakasomistajaa. Vuosittainen liikevaihto on 1,6 mrd. euroa, ja yritys työllistää 6000 henkilöä. HOK-Elanto palvelee pääkaupunkiseudulla noin 300 toimipaikassa ja on päivittäistavarakaupan markkinajohtaja. Lisäksi HOK-Elanto on Pohjoismaiden suurimpia ravintola-alan toimijoita. hok-elanto.fi