Olohuone-ketjun yhdeksäs ravintola avattiin Korson uuteen liikekeskukseen lauantaina 20.3.2004 Olohuone-ketju toimii pääkaupunkiseudun asuinkeskuksissa ja lähiöissä tarjoten lähialueen asukkaille ja työssäkävijöille viihtyisiä, mutkattomia ja helposti lähestyttäviä ravintolapalveluita. Korsosta tulee HOK-Elannon Olohuone-ketjun yhdeksäs ravintola. Ketjun liikeidean mukaisesti ravintola tarjoaa reiluja, pidettyjä ja laadukkaita ravintolaruokia, kuten pizzoja, pihvejä ja pastoja rennossa ja viihtyisässä ympäristössä. Ravintolassa on 160 asiakaspaikkaa, terassilla 100. Kaikki ruokalistan tuotteet - myös viinit - tarjotaan S- Etukortin omistajille edullisempaan asiakasomistajahintaan. - Asiakkaat ovat ottaneet Olohuone-ravintoloiden liikeidean hyvin vastaan ja todenneet sen toimivaksi. Luomme korsolaisten ulottuville viihtyisän ja edullisen ruoka- ja seurusteluravintolan, joka palvelee koko perhettä niin arkena kuin juhlahetkinäkin, kertoo ryhmäpäällikkö Satu Rytkönen HOK-Elannosta. Korson Olohuone palvelee osoitteessa Maakotkantie 19, 01450 Vantaa. Lisätietoja: Kiinteistöjohtaja Jari Leivo, puh. (09) 188 4108 tai 050-552 0997 Ravintolatoimiala, ketjunjohtaja Jukka Junno, puh. (09) 188 3205 tai 050- 3317016 Ravintolatoimiala, ryhmäpäällikkö Satu Rytkönen, puh (09) 188 3207 tai 050-3077811 ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2004/03/29/20040329BIT00080/wkr0001.pdf http://www.waymaker.net/bitonline/2004/03/29/20040329BIT00080/wkr0002.doc