OlutHuoneiden marraskuun hanaolut: BrewDog Candy Keiser 5,2 %

OlutHuoneiden hanoissa on marraskuussa laadukas uutuusolut BrewDogilta. Kuparinvärinen, paahtuneen kuiva ja hennon pähkinäinen, aito saksalaistyylinen altbier on varmasti loppuvuoden maittavimpia janonsammuttajia.

Marraskuu on jälleen hyvä kuukausi kaikille laatuoluiden ystäville, sillä OlutHuoneet tuovat Suomen markkinoille skotlantilaisen BrewDogin uutuuden, Candy Kaiserin. BrewDog Candy Kaiser edustaa panimon tuotannossa totuttua retrompaa linjaa. Olueen on nimittäin haettu inspiraatiota Düsseldorfin perinteisestä alt-oluttyylistä. Candy Kaiser noudatteleekin saksalaisten esikuviensa linjaa esimerkillisesti.

Kuparinruskean oluen tuoksu on paahtuneen maltainen ja toffeinen ja saksalaisille jalohumalille (Magnum ja Hersbrücker) tyypillisesti kukkainen. Maku on paahtuneen kuiva, katkerahko ja hennon pähkinäinen.

Olut on tarjolla ainoastaan HOK-Elannon OlutHuoneissa marraskuun ajan hintaan 8,40 €/0,4 l ja S-Etukortilla hintaan 7,90 €/0,4 l.

HOK-Elannon OlutHuoneet: Amsterdam, Angleterre, Ølhus Helsinki, Ølhus Stockholm, Ølhus Oslo, Ølhus København, Joutsen, Kaisla, Kitty´s Public House, Kuikka, Pošeidon, Rotterdam, Sailor´s, William K (Annankatu, Kurvi, Sello, Mannerheimintie, Tennispalatsi, Kylä).

Osoitteet ja lisätiedot HOK-Elannon OlutHuoneista: www.oluthuone.fi

Taisto Hännikäinen
ryhmäpäällikkö

OlutHuoneet
HOK-Elanto
sähköposti: taisto.hannikainen@sok.fi

HOK-Elanto on S-ryhmän suurin alueosuuskauppa, jonka omistavat sen 600 000 asiakasomistajaa.
Vuosittainen liikevaihto on 1,9 mrd. euroa, ja yritys työllistää noin 6 000 henkilöä.
HOK-Elanto palvelee pääkaupunkiseudulla yli 300 toimipaikassa ja on päivittäistavarakaupan markkinajohtaja.
Lisäksi HOK-Elanto on maan suurimpia ravintola-alan toimijoita.
www.hok-elanto.fi

Avainsanat: