Papà Giovanni palkittiin palvelustaan - jälleen kerran

Report this content

Lehdistötiedote Julkaisuvapaa 17.3. klo 12 Papà Giovanni palkittiin palvelustaan - jälleen kerran Ravintola Papà Giovannille on myönnetty vuoden 2004 American Express Service Award -palkinto. Tunnustus jaetaan vuosittain Suomen parasta palvelua tarjoaville ravintoloille. Voittajan valitsevat tuomareista kriittisimmät eli ravintoloiden asiakkaat. Papà Giovannille palkinto on jo neljäs. Kunniamaininnan saanut Papà Giovanni on italialaisen ruoka- ja viinikulttuurin keskus Helsingin sydämessä World Trade Centerissä. Papà Giovanni on vuodesta 1996 lähtien tuonut Italian ja sen ruokaelämykset Helsingin ravintolamaailmaan. American Express Service Awardin myöntämisperusteissa Papà Giovannia luonnehdittiin palvelultaan asiantuntevaksi, ripeäksi ja erityisen ystävälliseksi. Ravintolapäällikkö Pasi Tuomisen mukaan Papà Giovannin koko henkilökunnan motivaatio on korkealla. - Kun työntekijät viihtyvät työssään, se heijastuu hyväntuulisuutena ja aitona palvelualttiutena. Ne tukevat palvelutuotteemme ydintä: iloista ja vapautuneen rentoa italialaista tunnelmaa. Näiden tekijöiden summana asiakas tuntee olonsa kotoisaksi ja tervetulleeksi sekä kokee saavansa ammattitaitoista ja asiantuntevaa palvelua. Service Award -kunniamaininta merkitsee Papà Giovannille tunnustusta ravintolan panostuksesta henkilökunnan koulutukseen ja motivointiin. - Tämä osoittaa, että asiakkaamme arvostavat ammattitaitoista ja rentoa palveluamme. Niihin meidän tulee panostaa myös tulevaisuudessa, kertoo Tuominen American Express haluaa Service Award -palkinnollaan kiinnittää huomiota laadukkaan palvelukulttuurin arvostukseen Suomessa. Papà Giovannille palkinto on myönnetty edellisen kerran vuosina 1999, 2000 ja 2002. Lisätietoja: Ravintolapäällikkö Pasi Tuominen puh. 040-764 1319 e-mail: pasi.petteri.tuominen@sok.fi ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2004/03/17/20040317BIT00300/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2004/03/17/20040317BIT00300/wkr0002.pdf