• HOK-Elanto/

Prisma kauppakeskus Selloon - HOK-Elannon yhdeksäs Prisma avataan torstaina 29. huhtikuuta Leppävaarassa kauppakeskus Se

Prisma kauppakeskus Selloon HOK-Elannon yhdeksäs Prisma avataan torstaina 29. huhtikuuta Leppävaarassa kauppakeskus Sellossa. Uusittu Prisma Sello on perhemarket niille, jotka arvostavat pysyvästi edullista hintatasoa, selkeyttä ja hyviä valikoimia. Aiempaan Maxiin verrattuna käyttötavaran valikoimat ovat kasvaneet merkittävästi. Erityisesti tuotetarjonta on lisääntynyt vapaa-ajan ja kodin osastoilla. - Esimerkiksi urheiluvälineille on annettu runsaasti tilaa. Myös ajankohtaisten liikuntalajien merkkituotteet ovat esillä näyttävästi, toteaa Prismajohtaja Heidi Numminen. - Kodinkoneiden valikoima on kasvanut huomattavasti ja mukana on nyt kaikkea viihde-elektroniikasta pakastimiin ja liesiin. HOK-Elannolla on pitkät perinteet Leppävaarassa, jossa maan ensimmäisen hypermarketin puitteissa on käyty kauppaa yli 30 vuotta. Kanta- asiakkaita on jo kolmannessa polvessa ja Prisman myötä heillä on entistä parempi mahdollisuus keskittää ostoksiaan ja kerryttää S-Etukortilla Bonusta. Päivittäistavaroilla on ensimmäisessä kerroksessa tilaa yli 4 000 m². Prisma Sello tarjoaa erittäin hyvin varustetun elintarvikekaupan valikoimat. Pakasteiden, teollisten elintarvikkeiden ja juomien valikoimat ovat kasvaneet. Leipävalikoima on runsas ja vastapaistettua leipää, pullaa ja muita leivonnaisia saa paistopisteestä. Pohjakerroksesta löytyvät myös taloustavarat ja astiat, kylpyhuonetarvikkeet, laaja viihde- ja paperiosasto sekä iso kukkaosasto. - Prismassa ostaminen on pysyvästi edullista, koska hintatasomme on kaikissa tuotteissa päivästä toiseen huokea. Tarkka kuluttaja arvostaa hintojen pysyvyyttä, jolloin aikaa ei tarvitse kuluttaa etsiskelemällä tarjouksia, Numminen toteaa. - Tämän lisäksi ostoksensa keskittävä asiakasomistaja saa vielä Bonuksen, joka voi olla jopa viisi prosenttia. Prisma on lapsiperheiden suosima ostospaikka, jossa on mm. vaippojen ja lastenruokien tarjonta laajaa ja hinnoittelu huokeaa. Toisessa kerroksessa on nyt myös lastenhoitohuone, jossa voi rauhassa vaihtaa vaippoja, imettää tai lämmittää maitopullon mikroaaltouunissa. Huoneen ovi avautuu S-Etukortilla. Toisessa kerroksessa on runsas pukeutumisen valikoima. Tuotevalikoimassa on ennen kaikkea tyylikästä käyttömuotia. Lastenvaatteita löytyy eri ikäluokille ja naisten sekä miesten vaatevalikoima on laaja. Myös jalkineet ovat hyvin edustettuina. Prisman edullisuus näkyy ilman muuta myös vaatevalikoimassa. Prisman vapaa-ajan osastolla on tarjolla laadukkaat ja edulliset merkkiurheiluvälineet ja -asusteet. Osasto seuraa tarkkaan kausia ja tuotteet muuttuvat sen mukaisesti. Asumisen osastolta saa mm. mattoja, verhoja, työkaluja ja kodinkoneita. Leppävaaran tunnettu valaisinosasto jatkaa laajalla tuotevalikoimalla. Prismassa on helppoa asioida, sillä tavarat ovat selkeästi esillä, valaistukseen on satsattu ja käytävillä riittää tilaa työnnellä ostoskärryjä. Prisman työntekijöinä jatkaa sama henkilökunta, joten asiointi tuttujen myyjien kanssa jatkuu. Lisätietoja: Prisma-johtaja Heidi Numminen, Prisma Sello, puh. 050 348 2891 Aluejohtaja Jorma Aromäki, HOK-Elanto/ Prisma-ketju, puh. 0400 505 441 Ketjunjohtaja Harri Nurminen, HOK-Elanto/ Prisma-ketju, puh. 050 500 2810 Prisma Sello Myyntipinta-ala 12 100 m2 Henkilökunta 150 henkilöä Pysäköintipaikkoja ostoskeskuksessa 2 200 kpl HOK-Elannon asiakasomistajatalouksia Espoossa n. 60 000 kpl Osuus Espoon kotitalouksista yli 60 % ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2004/04/28/20040428BIT00230/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2004/04/28/20040428BIT00230/wkr0002.pdf