Ravintola Zetor uudistui

Vuodesta 1991 väsymättömästi palvellut ravintola Zetor avaa ovensa vuosihuollon jälkeen perjantaina 6.3. klo 16.00.

Vuosihuollossa öljyt vaihdettiin, pari harakanpesää hätistettiin konehuoneesta ja pontikkakellarin saranat rasvattiin. Ja kun vauhtiin päästiin, niin kannettiin tanssilattia salin toiselle puolelle.

”Vakavasti puhuen vuosihuollossa huomioitiin varsinkin jorauksesta ja biletyksestä nauttivien asiakkaiden viihtyisyys. Baareja uusittiin ja lisäksi rakennettiin kokonaan yksi uusi baari. Baaritiskit pitenivät yhteensä viidellä metrillä ja baarijakkaroitakin saatiin lisää. Samalla hiottiin myös ruokailupuolen toimivuutta”, kertoo Zetorin ravintolanjohtaja Niklas Wiedmer.

Tanssilattian ja DJ:n paikan siirtäminen mahdollistaa myös sen, että nyt bilettämään tulijat otetaan jo ovella vastaan iloisella juhlatunnelmalla ja kunnon jytäpopilla.

Yhteenvetona voidaan todeta, että vuosihuollossa ajettavuus parani, mutta malli pysyi samana. Kuten ennenkin Zetorissa on tarjolla Helsingin joraavinta menoa hervottomassa maalaismeiningissä. Ja mikä parasta, vuosihuollon jälkeen Zetorin DJ tarjoaa hillitöntä bailausta suomipopin ja -rockin tahtiin jo klo 21 alkaen tiistaista lauantaihin.

”Zetor on kulkenut samoilla öljyillä monta vuotta, joten huolto oli tarpeen. Toki ravintola tarjoaa jatkossakin samaa legendaarista Suomi-nostalgiaa ja maalaisfiilistä kuin ennenkin. Täällä ollaan kuin saunan lauteilla – rennosti tasavertaisina ja ilman titteleitä!”, Wiedmer kuvailee.

Ravintolan sisäänajo alkaa heti perjantaina avaamisen jälkeen. Lisäksi lauantaina 7.3. lähes sata kullanhuuhtojaa ottaa toisistaan mittaa kullanhuuhdonnan sisämestaruuskisoissa Zetorissa.

Ravintolanjohtaja Niklas Wiedmer
p. 010 76 64451 tai 040 552 9596