Ravintola Zetorin ruokalista on ilmestynyt 19 kielellä

Tiukasti stadilainen mutta rennosti maaseudun hurttia huumoria viljelevä ravintola Zetor on saanut uusimman ruokalistansa uunista ulos. Zetor Uutisten nimellä kulkeva menu on ensimmäistä kertaa käännetty suomesta jopa 18  eri kielelle.

Zetor Uutiset löytyy nyt sekä ravintolasta että nettisivuilta suomeksi, englanniksi, ruotsiksi, ranskaksi, saksaksi, norjaksi, tanskaksi , islanniksi, eestiksi, venäjäksi, tšekiksi, japaniksi, italiaksi, puolaksi, hollanniksi, portugaliksi, espanjaksi, kiinaksi ja kreikaksi.

Ruokalista sisältää 26 annosvaihtoehtoa alku-, pää- ja jälkiruokineen. Uutuuksien joukossa on Zetorin perinneruokia, jotka ovat säilyneet listalla jo vuosien ajan. Zetorin lihapullat, paistetut muikut, blinit ja poronkäristys kuuluvat vuodesta toiseen kysytyimpien annosten aateliin.

Jos Zetor on yksi pääkaupunkiseudun nähtävyyksistä, niin sellainen on myös ravintolan ruokalista. Zetor Uutiset on kuin suoraan 40-luvulta traktorin peräkärryssä Zetoriin ajettu. Luettavaa riittää kannesta kanteen. Kantaa otetaan baarikärpästutkimukseen ja lisäksi esittelyssä ovat Zetorin kansanopiston kurssit.

Zetor Uutiset on luettavissa ja tulostettavissa osoitteessa www.zetor.net

Ravintolanjohtaja Niklas Wiedmer, puh. 010 76 64451
Ravintola Zetor
Kaivopiha, Mannerheimintie 3-5