S-market Columbus uudistuu

S-market Columbus uudistuu Kauppakeskus Columbuksen S-market on kahdeksan toimintavuoden aikana vakiinnuttanut asemansa Vuosaaren johtavana kauppana. Viime viikkoina myymälä on käynyt läpi perusteellisen kunnostuksen ja uudistuksen. Se avataan 17.6. entistä ehompana. Uudet kalusteet ja valikoiman uudistus tarjoavat merkittävästi lisätilaa tuoretuotteille. Asiakkaiden ostotottumukset ja kaupan valikoimat elävät koko ajan. Kahdeksassa vuodessa painotukset eri tuoteryhmissä vaihtelevat jo niin paljon, että muutos pitää huomioida myös myymälän tilaratkaisuissa. - Maitotaloustuotteiden valikoima on kasvanut viime vuosina merkittävästi ja uudistetussa myymälässämme niiden kylmäkalusteissa on 13 metriä lisätilaa. Lisäksi erikoisjuustot saavat oman esittelynsä, kertoo marketpäällikkö Sami Hieta-aro. - Lisää kylmätilaa annetaan myös pakatulle lihalle ja kalalle. Pakastetuotteiden valikoima on niin ikään kasvanut vahvasti ja niiden vaatimia kalusteita lisätään kahdeksalla metrillä. Muutoksen yhteydessä S-marketin ja Alkon myymälän välistä seinää siirrettiin hieman, mikä paransi molempien myymälöiden toimivuutta. S- marketin juomaosasto uudistuu ja valikoima kasvaa siinäkin. Myös teollisten elintarvikkeiden valikoima laajenee monissa tuoteryhmissä. Hygieniatuotteiden valikoima kasvaa merkittävästi saadessaan yhden hyllylaivan verran lisätilaa. Muutostyöt on tehty myymälässä alue kerrallaan niin, että kaupankäynti on jatkunut keskeytyksettä. Uudistusten jälkeen myymälä palvelee Vuosaarelaisia laajentuneella valikoimallaan entistä paremmin. Ostamisen helppous ja pysyvästi edulliset hinnat ovat edelleen sen vahvuuksina. HOK-Elannon asiakasomistajat saavat ostoksistaan jopa 5 prosenttia Bonusta. S-market Columbus on myyntipinta-alaltaan 2 019 m2. Myynniltään se kuulu HOK-Elannon S-market ketjun suurimpiin yksiköihin. Henkilökuntaa myymälässä on noin viisikymmentä. Tänä kesänä myymälä tarjoaa kesätyöpaikan yli kymmenelle koululaiselle. Lisätietoja: Marketpäällikkö Sami Hieta-aro, S-market Columbus, puh.(09) 3434 2711 Ryhmäpäällikkö Juha Itkonen, HOK-Elannon S-marketit, puh. (09) 188 4129 tai 050 300 5203 Ketjunjohtaja Veli-Matti Liimatainen, HOK-Elannon S-marketit, puh. (09) 188 4725 tai 050 500 2012 ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2004/06/16/20040616BIT00100/wkr0001.pdf