Sandrew Metronome HOK-Elannin etupartneriksi

S-Etukortilla elokuviin Helsingin Osuuskauppa Elanto ja Sandrew Metronome Finland Oy Ab ovat sopineet yhteistyöstä, joka tuo HOK-Elannon asiakasomistajille vaihtuvia etuja elokuviin. Sandrew Metronome liittyy 1.8.2004 alkaen HOK-Elannon etupartneriksi. Etupartnerina yritys tarjoaa asiakasomistajille kampanjaetuja, jotka yksilöidään erikseen. Ostoista ei makseta Bonusta. Sandrew Metronomella on Helsingissä kaksi elokuvateatteria: Kinopalatsi ja Maxim, joissa on yhteensä 12 elokuvasalia. Elokuussa S-Etukortilla saa mainittujen teatterien elokuvalipusta 3 € alennuksen (norm. 7/9 /10 €). Tarjous koskee kaikkia elokuvia ja on voimassa 9.-22.8.2004. Etu ei ole voimassa muiden tarjousten yhteydessä. Edun saa elokuvateatterin kassalta henkilökohtaista S-Etukorttia näyttämällä. Etu koskee kortinhaltijan koko seuruetta. Sandrew Metronome on Pohjoismaiden suurin elokuvateatteriyhtiö. Sillä on Ruotsissa, Tanskassa ja Suomessa yhteensä 122 elokuvateatteria 19 paikkakunnalla. Vuosittain näissä teattereissa käy noin 7 miljoonaa katsojaa, joista Suomen osuus oli viime vuonna yhteensä 1,1 miljoonaa ja Helsingin teatterien osuus 670 000 katsojaa. Helsingin Osuuskauppa Elanto on S-ryhmän suurin alueosuuskauppa ja toimii pääkaupunkiseudulla. HOK-Elannolla on 140 vähittäistoimipaikkaa sekä yli 120 ravintolaa. HOK-Elannon liikevaihto tulee vuodelle 2004 olemaan n. 1 miljardi euroa. Asiakasomistajia on noin 430 000 ja henki lökunnan määrä on yli 5 200. Lisätietoja: Ville Purjo Markkinointipäällikkö, Sandrew Metronome Finland Oy Ab puh (09) 6166 5662, gsm 0400 428 450, ville.purjo@fi.sandrewmetronome.com Ralf Nyberg Tiedotuspäällikkö, HOK-Elanto puh (09)188 32 75, gsm 050-687 22, ralf.nyberg@sok.fi ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2004/07/30/20040730BIT00080/wkr0001.pdf