Sports Academy muuttaa Citykäytävään huhtikuussa 2017

Report this content

Ravintola Sports Academy Kaivokadun vuokrasopimus päättyy ja ravintola muuttaa ”satasen suoran” verran Citykäytävään, ravintola Rossolta vapautuviin tiloihin.

Sports Academy avaa oven uudessa osoitteessa Citykäytävässä keskiviikkona 19. huhtikuuta, jolloin päästään nauttimaan ravintolan uniikista tunnelmasta, urheilusta, hyvästä ruoasta sekä baarifiiliksestä. Veikkauksen suosittu pöytäpelialue toimii jatkossa Sports Academy Citykäytävän alakerrassa, ja pelialueelta pääsee jatkossa pistäytymään sisäkautta myös naapurissa toimivaan Kitty´s Public Houseen.

Rosso Citykäytävän toiminta loppuu sunnuntaina 19.3.2017. Sports Academy Kaivokadun viimeinen aukiolopäivä nykyisellä paikallaan on sunnuntaina 9.4.2017.

Ravintoloiden yt-neuvottelut on käyty ja kaikki työntekijät työllistyvät halutessaan Sports Academy Citykäytävässä tai muissa HOK-Elannon ravintoloissa.

Lisätietoja:

HOK-Elannon ravintoloiden toimialajohtaja Jouko Heinonen, p. 010 76 60 640, jouko.heinonen(at)sok.fi

Ryhmäpäällikkö Taisto Hännikäinen, p. 10 76 60 644, taisto.hannikainen(at)sok.fi

Ravintolapäällikkö Ulla Riihimäki, p. 010 76 64 302 ulla.riihimaki(at)sok.fi

HOK-Elanto on S-ryhmän suurin alueosuuskauppa, jonka omistavat sen yli 600 000 asiakasomistajaa.
Vuosittainen liikevaihto on lähes 2 miljardia euroa, ja yritys työllistää noin 5 500 henkilöä.
HOK-Elanto palvelee pääkaupunkiseudulla 320 toimipaikassa ja on päivittäistavarakaupan markkinajohtaja.
Lisäksi HOK-Elanto on Pohjoismaiden suurimpia ravintola-alan toimijoita.
www.hok-elanto.fi

Avainsanat: