Uusi Chico’s Tuusulaan 1.12. – palvelutarjonta paranee

HOK-Elanto avaa 1.12. klo 11 viidennentoista Chico’sin Tuusulan keskukseen. Amerikkalaishenkinen Chico’s tuo tuusulalaisten käyttöön viihtyisän ja herkullisen ruokaseurusteluravintolan, jossa myös lapset viihtyvät.

Chico's on rento, värikäs ja energinen ravintola. Se tarjoaa Amerikan mantereen herkkuja, kuten fajitaksia, tortilloja ja burgereita kukkarolle sopivaan hintaan. Chico's on 15 yksiköllään HOK-Elannon suurin ravintolaketju.

Tuusulassa Chico’s jatkaa hyväksi havaitulla reseptillä. Joulukuun alusta lähtien kaupunkilaiset saavat käyttöönsä Keski-Uudenmaan ainoan Chico’sin, viihtyisän ja savuttoman 150-paikkaisen ruoka- ja seurusteluravintolan, jossa on laaja amerikkalaishenkinen ruokalista ja edustava juomatarjonta amerikkalaisista oluista uuden maailman viineihin ja moniin alkoholittomiin vaihtoehtoihin. Lapsille ravintola tarjoaa herkkuja omalla lastenlistalla sekä oman leikkipaikan.

- Chico’sin keskeisen sijainnin ansiosta ravintolaan on helppo poiketa lounaalle, päivälliselle, illalliselle tai lasilliselle vaikka viereisessä S-marketissa tehtyjen ruokaostosten jälkeen. Chico´sin myötä Tuusulan ravintolatarjonta ottaa aimo harppauksen eteenpäin, sanoo ryhmäpäällikkö Satu Rytkönen HOK-Elannosta.

Tärkeitä asiakkaita Chico’sille ovat luonnollisesti HOK-Elannon asiakasomistajat eli S-Etukortin käyttäjät. Heille ravintola tarjoaa ympäri vuoden juomia ja annoksia erikoishinnoin sekä säännöllisesti monenlaisia teemapäiviä, myös lapsille.

Tuusulan Chico’s huomioi myös lounasasiakkaiden tarpeet. Kahdeksan euroa maksava lounas katetaan jokaisena arkipäivänä klo 11-14.30. Asiakas voi valita mieleisensä viidestä päivittäin vaihtuvasta pääruoasta, lisäksi lounas sisältää salaattipöydän antimet, jääveden sekä kahvin/teen.

Chico’sissa saa nauttia myös Tuusulan aurinkoisista säistä. Kesäisin päivää voi paistatella ravintolan 40-paikkaisella terassilla.

Chico`s Tuusula
Pysäkkikuja 1