Uusia jäseniä HOK-Elannon hallintoneuvostoon ja hallitukseen

Report this content

Uusia jäseniä HOK-Elannon hallintoneuvostoon ja hallitukseen HOK-Elannon sääntöjen mukaan hallintoneuvoston jäsenten määrä vähenee kolmen vuoden siirtymäkauden aikana 36 jäsenestä kahdeksaantoista. HOK-Elannon edustajisto valitsi kokouksessaan 14.12.2004 kymmenen erovuorossa olevan jäsenen tilalle seuraavat viisi jäsentä kaudelle 2005-2007: yhteysjohtaja Jukka Lindeman (uusi), toimitusjohtaja Tapani Mäkinen, toimitusjohtaja Simo Pokki, toiminnanjohtaja Tatu Rauhamäki (uusi) ja puheenjohtaja Maj-Len Remahl (uusi). Henkilöstön edustajiksi hallintoneuvostoon HOK-Elannon yhteistoimintaryhmä oli aiemmin valinnut marketpäällikkö Jari Roposen ja kassatarjoilija Leena Silvennoisen. Järjestäytymiskokouksessaan 16.12.2004 hallintoneuvosto valitsi puheenjohtajaksi toimitusjohtaja Jorma Bergholmin, ensimmäiseksi varapuheenjohtajaksi ylipormestari Eva-Riitta Siitosen ja toiseksi varapuheenjohtajaksi projektijohtaja Sallamaari Muhosen. Hallintoneuvostossa jatkavat johtaja Kauko Aaltonen, ekonomi Tuula Ahava, kansanedustaja Arto Bryggare, erikoislääkäri Laura Finne-Elonen, kansanedustaja Rakel Hiltunen, toimitusjohtaja Ilkka J. Kari, apul. kaupunginjohtaja Paula Kokkonen, dipl.ins. Kauko Koskinen, kansanedustaja Risto Kuisma, talousjohtaja Tellervo Mäkelä, osastopäällikkö Paula Ojala-Ruuth, arkkitehti Tuula Paalimäki, ent. kansanedustaja Riitta Prusti, taloustiet. kand. Marja-Helena Rajala, puheenjohtaja Jouni Riskilä, maanviljelijä Heikki Suomi, johtava lääkäri Juha Teirilä ja kansanedustaja Ben Zyskowicz. Hallitus 2005 Hallintoneuvosto nimitti hallituksen vuodeksi 2005. Sääntöjen mukaan hallituksen puheenjohtajana toimii HOK-Elannon toimitusjohtaja Arto Hiltunen. Hallitukseen valittiin toimialajohtaja Tuula Entelä, toimitusjohtaja Veijo Lehto, varatuomari Jouko K. Leskinen (uusi), toimitusjohtaja Kimmo Manni, valtiot. toht. Jukka Pekkarinen ja talouspäällikkö Leena Pelkonen. Ylimääräisten osuusmaksujen palautus Edustajisto päätti kokouksessaan osuuskunnan ylimääräisten osuusmaksujen palauttamisesta. HOK:n ja Elannon sulautumisessa 52 000 henkilöä oli jäseninä molemmissa osuuskunnissa. Sulautumisen jälkeen osalla heistä on osuuspääoma, joka ylittää HOK-Elannon täyden osuusmaksun määrän (35 €). Edustajiston päätöksen ja osuuskuntalain perustella ylimääräiset osuusmaksut voidaan palauttaa vuonna 2006. Palautus tehdään 30.6.2006 mennessä. Jäsenen omasta hakemuksesta ylimääräinen osuusmaksu voidaan palauttaa välittömästi. Tätä haluavat voivat asioida HOK-Elannon Prismojen ja Sokos-tavaratalojen asiakasomistajapalveluissa. Lisätietoja: Toimitusjohtaja Arto Hiltunen, HOK-Elanto, puh. (09)188 4100, arto.hiltunen@sok.fi Tiedotuspäällikkö Ralf Nyberg, HOK-Elanto, puh. (09) 188 3275 tai 050 68722, ralf.nyberg@sok.fi www.hok-elanto.fi ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://wpy.waymaker.net/client/waymaker1/WOLReleaseFile.aspx?id=58908&fn=wkr0001.pdf