Zetor ajaa kilometrihuoltoon

Report this content

Lehdistötiedote Julkaisuvapaa heti Zetor ajaa kilometrihuoltoon Vuodesta 1991 asti väsymättömästi palvelleelle Zetorille tehdään ensimmäinen kilometrihuolto. Ravintola menee kiinni sunnuntaina 7.3. ja käynnistää koneensa taas maanantaina 5.4. Huollon jälkeen kuskeilla on käytössään sama Zetor, mutta entistä ehompana. Kilometrihuollossa uusitaan kokonaan ravintolan sähköt, vessat ja ilmastointi. Tanssilattian viereinen baari muutetaan korokkeeksi, jolla voi humpata koko kylänväen nähtävänä. Lisäksi salista voidaan varata entistä paremmin tiloja ryhmille. Ravintolaan asennetaan liukuseinät, joilla osa salista voidaan jakaa kolmeksi erilliseksi monitoimitilaksi ja taas yhdistää muuhun saliin. - Zetor on kulkenut samoilla öljyillä jo 13 vuotta, joten huolto on tarpeen, perustelee ravintolanjohtaja Sakari Ellilä. - Tarkoituksenamme on parantaa Zetorin ajettavuutta ja lisätä vauhtia, mutta pitää malli täysin samana. Ravintola tarjoaa jatkossakin samaa perisuomalaista nostalgiaa, fiilistä, tyyliä ja maalaismeininkiä, josta asiakkaat pitävät. Zetor palvelee vuodessa noin 420 000 asiakasta eli 13 vuodessa asiakkaita on käynyt Suomen väkiluvun verran. Ruokaa särvitään vuodessa Porin asukasluvullinen, noin 80 000 annosta. Olutta juodaan vuodessa noin 140 000 litraa, joka vastaa 14:n paloauton säiliöllistä. - Suomalaiset pitävät maanläheisestä meiningistä, jossa ei tarvitse esittää mitään. Hyväntuulinen junttius on tulossa selvästi muotiin ja trendikkäät klubihärvelisysteemit väistyvät, Sakari Ellilä toteaa. Kullanhuuhdontaa ja yöllä kunnon ruokaa Ennen kilometrihuoltoa Zetorissa järjestetään vielä Kullanhuuhdonnan 10. Sisämestaruuskilpailut lauantaina 6.3. klo 11 alkaen. Kisoissa on omat sarjansa aloittelijoille, nuorille, naisille, miehille ja veteraaneille. Ravintola avataan silloin poikkeuksellisesti klo 10. Huollon jälkeen Zetor panostaa myös entistä enemmän yöruokailuun. Ruokalistan annoksia voi tilata ravintolassa joka päivä valomerkkiin saakka. Lisätietoja: Ravintolanjohtaja Sakari Ellilä lankapuhelin: (09) 666 966 sähköposti: sakari.ellila@sok.fi maailmanlaajuinen verkko-osoite: www.zetor.net ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2004/02/25/20040225BIT00230/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2004/02/25/20040225BIT00230/wkr0002.pdf