Sports Academy palkitsee asiakkaitaan tekstiviestieduilla

Sports Academy palkitsee asiakkaitaan tekstiviestieduilla Suomen johtava urheiluravintolaketju Sports Academy on käynnistänyt palvelun, joka toimii kännykän välityksellä. Valioliiga-nimisen palvelun kautta asiakkaat saavat tekstiviestitse etuja urheilutapahtumista sekä Sports Academyn tuotteista. Tekstiviestimarkkinointi on arkipäivää Helsingin suurimmalle ravintoloitsijalle HOK:lle. Sports Academyn Valioliiga toimii kokonaisuudessaan kännykän välityksellä. Siihen liitytään ja siitä voi poistua tekstiviestillä. Valioliigaan voivat liittyä kaikki normaalin tekstiviestin hinnalla. Mukana olo on maksutonta. Valioliigaan liityttyään asiakas saa säännöllisesti kännykkäänsä tekstiviestejä, jotka sisältävät urheilutapahtumia tai Sports Academyn tuotteita koskevia etuja. Näyttämällä saamaansa viestiä Kaivokadun, Järvenpään tai Ison Omenan Sports Academyssa asiakas saa edun käyttöönsä. - Tavoitteena on palkita hyviä asiakkaitamme vain heille suunnatuilla eduilla sekä tehdä Sports Academya tutummaksi satunnaisille asiakkaillemme, kertoo ravintolapäällikkö Mika Jaakkola Kaivokadun Sports Academysta. Esimerkiksi kesäkuussa Valioliigan kautta jaetaan 300 lippua ilmaiseksi seuraaviin Veikkausliigaotteluihin: HJK-KooTeePee 19.6. ja Jokerit-Kups 26.6. Tekstiviestit tavoittavat tekniikasta kiinnostuneet Sports Academy -ketjun omistaa Helsingin suurin ravintoloitsija HOK, jonka ravintolamarkkinointiin gsm-puhelimet ovat kuuluneet jo kolme vuotta. Omat tekstiviestipalvelunsa on jo seitsemällä ravintolalla ja niillä on yli 10 000 käyttäjää. Viestejä lähetetään asiakkaille säännöllisesti. - Tekstiviestimarkkinointi antaa meille aivan uuden tavan viedä viestiämme ihmisille. Asiakaskuntaamme kuuluu paljon uusista tekniikoista kiinnostuneita, joita eivät perinteiset mainosmediat tavoita, sanoo HOK:n ravintoloiden mobiilimarkkinoinnista vastaava Markku Kuusinen. Hänen mukaansa kustannuksissa säästetään olennaisesti, kun ravintoloiden tuotteita ja palveluja voidaan markkinoida entistä kohdennetummin sellaisille ihmisille, jotka ovat niistä kiinnostuneita. - Eikä kehityksemme pysähdy pelkkiin tekstiviesteihin. Tutkimme jatkuvasti ja aktiivisesti, kuinka uusia tekniikoita voidaan hyödyntää markkinoinnissamme, Markku Kuusinen sanoo. Lisätietoja: Mika Jaakkola, ravintolapäällikkö puh. (09) 622 2627 email: mika.jaakkola@sok.fi Markku Kuusinen, ryhmäpäällikkö puh. 050-582 9411 email: markku.kuusinen@sok.fi ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/06/06/20030606BIT00270/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/06/06/20030606BIT00270/wkr0002.pdf