Honda CBR1000RR-R Fireblade SP 30th Anniversary

Report this content

Juhlistaakseen Firebladen 30 vuotista historiaa Honda julkaisee 30 th Anniversary -juhlamallin! Alkuperäistä 1992 esitellyn Firebladen väritystä mukailevan maalauksen lisäksi pyörässä on lukuisia 30 th Anniversary -logoja. Jokainen pyörä on lisäksi numeroitu yksilö.

Honda CBR1000RRR Fireblade SP 30th Anniversary

Honda CRB1000RR Fireblade SP saa joukon tärkeitä päivityksiä kaudelle 2022. Luistonestojärjestelmän asetukset ovat kokonaan uudet ja takaratas selvästi aikaisempaa isompi. Tuloksena on vieläkin räjähtävämpi, mutta silti aikaisempaa hallittavampi suorituskyky. Sylinterikannen virtausominaisuuksia on parannettu paremman kaasuvasteen aikaansaamiseksi.

Lue lisää: Hondabikes.fi

Patrick Manner
Myyntipäällikkö
Honda-moottoripyörät
Mob. +358 400 654 698
patrick.manner@brandt.fi

Oy Brandt Ab
Tuupakantie 7B
FI-01740, Finland

Hondalla on pitkä ja menestyksekäs historia kilpamoottoripyöräilyssä, jossa sillä on voitettu mm. yli 800 Grand Prix -lähtöä. Hondan voittokulku on jatkunut todella pitkään eri sarjoissa, niin RR-radoilla, endurossa kuin motocrossissakin. Maineen ja kunnian lisäksi kisatoiminnasta saa myös paljon sellaista, mikä hyödyttää tavallista moottoripyöräilijää päivittäisessä arkiliikenteessä. Sillä on korvaamaton merkitys tuotekehityksessä. Kilparadoilta saatujen arvokkaiden kokemusten pohjalta siirretään uusimpia teknisiä ratkaisuja suoraan Hondan tuotantomalleihin. Hondan ehdottomia valtteja onkin aina ollut varmatoiminen tekniikka, joka näkyy jokaisessa Honda-mallissa.