Hong Kong- ketju yhteistyössä Suomen innokkaimman perhokalastajan kanssa

Hong Kong- tavaratalot ja verkkokauppa ovat aloittaneet yhteistyön Tommi Liimataisen kanssa. Liimatainen on intohimoinen, aktiivisesti itse perhokalastuksen taidot opiskellut Suomen ensimmäinen ammattiperhokalastaja.

Perhokalastus ei maineestaan huolimatta ole elitistinen ja vaikea kalastushifistelijöiden harrastus.  Liimataisen ja Hong Kong- ketjun yhdessä suunnitteleman konseptin tavoitteena on opastaa perhokalastuksesta kiinnostuneita helposti alkuun. Tätä varten on tuotettu veloituksetta katsottavaksi laadukkaita opetusvideoita ja valmiita tuotepaketteja. Osaan tuotepaketista tarjotaan kaupanpäälle perhokalastuskursseja aidossa kalastustilanteessa ja -ympäristössä. Liimataisen halu jakaa osaamistaan mahdollistaa, että kaikki halukkaat voivat onnistua ja saada saalista myös tällä kalastustavalla.

Lisätietoja: Hong Kong verkkokaupat, johtaja Miika Malinen, miika.malinen@hongkong.fi ja p. 040 1978 670

Oy Hong Kong Import Ltd.

Porttipuistontie 1

01200 VANTAA