Hong Kong kalastusverkkokauppa on tutkitusti laadukas ja asiakasystävällinen

Report this content

Aalto- yliopiston tekemässä ”Verkkokaupan tila 2013”- tutkimuksessa tutkittiin 80 suomalaista ja ulkomaista verkkokauppaa. Tärkeimmät arviointikriteerit olivat käytettävyys, koettu luotettavuus, kyky inspiroida ostamaan ja esteettisyys. Eri arviointikriteereitä oli yhteensä lähes 60.

Hong Kongin kalastusverkkokauppa sijoittui kokonaisvertailussa sijalle 4/80 ja verkkokaupan luotettavuus koettiin vertailussa mukana olleista verkkokaupoista toiseksi parhaaksi!

Hong Kong avasi kalastusverkkokaupan Suomessa 1.4.2011. Huikeaa myynninkehitystä kuvaa, että kasvua kuvataan yli kaksi vuotta avaamisen jälkeen edelleen vuositasolla kolminumeroisella prosenttiluvulla. Suosion on mahdollistanut yli 100 000:n nopeasti suoraan varastosta toimitettavan nimikkeen määrä. Tämän mahdollistaa erikoisliikkeen valikoiman tarjoamisen valtakunnallisesti ja ympärivuorokautisesti vuoden jokaisena päivänä.

Verkkokaupan valikoimassa on sekä edullisia vaihtoehtoja että premium-luokan tuotteita. Valikoima kattaa kaikki tunnetuimmat tuotemerkit ja siihen kuuluu myös erikoisempia tuotteita esim. Yhdysvaltojen valtavilta markkinoilta. Merkittävää on, että Hong Kongin kalastusverkkokauppa tarjoaa jakelutien myös lukuisille suomalaisille pienvalmistajille, joiden saattaisi olla jopa mahdotonta saada pienten valmistuserien laatutuotteita markkinoille isojen kauppayhteenliittymien myymälöihin tai kannattavuuden kannalta riittävän moneen erikoisliikkeeseen.

Suvereenin tuotetarjonnan lisäksi kalastusaiheisiin liittyvä yhteisöllisyys on ollut olennainen osa kalastusverkkokauppakokonaisuutta. Perinteisen kysy-vastaa- palvelun lisäksi lukuisat opastusvideot, tuhannet tuotearviot ja verkkokaupan asiakkaiden muiden luettavaksi lähettämät kalastustarinat sekä –vinkit ovat niin suosittua sisältöä Hong Kongin kalastusverkkokaupassa, että niiden parissa vietetään ostosten teon lisäksi huomattavan paljon aikaa.

Hong Kongin kalastusverkkokauppa on konsernin oman tietämyksen mukaan kaikilla mittareilla arvioituna Suomen suurin kalastusverkkokauppa.

Lisätietoja: Hong Kong verkkokaupat, johtaja Miika Malinen, miika.malinen@hongkong.fi ja p. 040 1978 670

Oy Hong Kong Import Ltd.

Porttipuistontie 1