Jääkiekon SM-liigan suorat lähetykset antennikoteihin PlusTV-paketissa

PlusTV:n maksu-tv-tarjonta laajenee, kun SM-liigaotteluita lähettävä URHOtv ja PlusTV solmivat sopimuksen yhteistyöstä tänään. URHOtv on huippu-urheiluun keskittyvä tv-kanava, jonka päätuote on jääkiekon SM-liiga.

- Olemme erittäin tyytyväisiä PlusTV:n kanssa solmimastamme yhteistyösopimuksesta, joka mahdollistaa SM-liigalähetysten katsomisen noin miljoonassa suomalaisessa kotitaloudessa, iloitsee URHOtv:n toimitusjohtaja Ahti Leväaho. - On hienoa, että pystymme tarjoamaan antennikoteihin yhä monipuolisempaa urheilusisältöä. SM-liiga on suomalaisten rakastama ja arvostama urheilulaji ja nyt PlusTV-asiakkaiden on mahdollista saada suorat SM-liigapelit PlusTV—kortilleen kotisohvalla nautittavaksi. Jääkiekkofaneja hemmotellaan nyt myös erittäin edullisin hinnoin, PlusTV:n markkinointijohtaja Elina Leino kommentoi. Ensimmäinen SM-liigalähetys nähdään URHOtv:llä 10.9.2009 klo 18.00 alkaen. SM-liigaotteluiden määrä kasvaa aiemmasta kahdesta ottelusta kolmeen otteluun viikossa. Liigakiekko näkyy suorana URHOtv:llä tiistaisin, torstaisin ja lauantaisin. Kanavalla nähdään Suomen ammattitaitoisimmat jääkiekkoasiantuntijat mm. Juhani Tamminen ja Ville Klinga. URHOtv:n voi hankkia 9.9.2009 alkaen osana PlusTV-pakettia. Yhdistelmätilaus olemassa oleville PlusTV-asiakkaille maksaa 5 euroa kuukaudessa. URHOtv:n tilaus maksaa uusille PlusTV:n asiakkaille erillistilauksena 9,95 euroa kuukaudessa. PlusTV:n maksu-tv kortilla oleva kanavavalikoima toimii kaikissa antennitalouksissa, joita Suomessa on yli miljoona. Television lisäksi tarvitaan ainoastaan kortinlukijalla varustettu digisovitin, johon PlusTV-katselukortti asetetaan.