Nyt CANAL+-kanavat myynnissä antennikoteihin vain PlusTV:ltä

Kaikki antenniverkon maksu-tv kanavat saatavilla PlusTV:ltä PlusTV:n kanavatarjonta laajenee 16. syyskuuta, kun CANAL+:n kanavat tulevat valikoimaan. CANAL+-kanavia on mahdollista tilata joko osana PlusTV-pakettia tai erikseen. Suomalainen antennikoti saa näin kaikki antenniverkon maksutv-kanavat PlusTV:ltä.

PlusTV-asiakkaat voivat valita itselleen parhaiten sopivan CANAL+-paketin kolmesta vaihtoehdosta. CANAL+ Total sisältää kaikki antenniverkossa näkyvät neljä CANAL+-kanavaa, CANAL+ Film kaksi uusimpiin elokuviin ja TV-sarjoihin keskittyvää kanavaa ja CANAL+ Sport kaksi urheilukanavaa. - Tämä on loistava lisä PlusTV:n tarjontaan, ja antaa asiakkaillemme mahdollisuuden koostaa itselleen ja perheelleen parhaan mahdollisen ja täysin omannäköisen maksu-tv-kokonaisuuden. PlusTV on iloinen voidessaan tuoda suomalaisiin antennikoteihin CANAL+:n huippuelokuvat ja -urheilun helposti ja edullisesti, PlusTV:n markkinointijohtaja Elina Leino iloitsee. - Olemme erittäin tyytyväisiä saadessamme CANAL+:n kanavat mukaan myös PlusTV:n jakeluun. Nyt julkistettu jakeluyhteistyö tulee entisestään monipuolistamaan maksu-tv-tarjontaa suomalaisille antennitalouksille, MTV MEDIAn Maksu-tv-liiketoiminnasta vastaava apulaisjohtaja Juha Mustonen kommentoi. CANAL+ Film -paketti tarjoaa kahdella kanavallaan (CANAL+ First ja CANAL+ Hits) kuukau¬sittain vähintään 25 uutta elokuvaa sekä uusimmat TV-sarjamenestykset ensimmäisenä Suomessa, ja aina ilman mai¬noskatkoja. PlusTV-paketin tilauksen yhteydessä CANAL+ Film –paketin hinta 14,90 €/kk. CANAL+ Sport –paketti kahdella kanavallaan (CANAL+ Sport 1 ja CANAL+ Sport 2) on jalkapallon uusi pyhättö. Pakettiin sisältyvät Englannin Valioliiga, jalkapallon miesten A-maajoukkueen otteluita, Espanjan La Liga, Italian Serie A, UEFA Champions League, UEFA Europa League ja paljon muuta. PlusTV-paketin tilauksen yhteydessä CANAL+ Sport –paketin hinta 14,90 €/kk. CANAL+ Total –paketti yhdistää kaikki neljä antenniverkon CANAL+-kanavaa ja tarjoaa hulppean valikoiman elokuvia, TV-sarjoja ja huippu-urheilua. PlusTV-paketin tilauksen yhteydessä CANAL+ Total –paketin hinta 19,90 €/kk. Jokainen suomalainen voi saada haluamaansa viihdettä antennikotiinsa kokoamalla mieleisensä paketin PlusTV:n valikoimasta. Television lisäksi tarvitaan ainoastaan kortinlukijalla varustettu digisovitin. Kanavien näkyvyydellä on alueellisia eroja. Lisätietoja: PlusTV, markkinointijohtaja Elina Leino, puh 050 3150 211 www.canalplus.fi www.plustv.fi ________________________________________________________________________ PlusTV on Suomen johtava antennikotien maksu-tv-palveluntarjoaja. PlusTV:llä on tällä hetkellä 280 000 antennikotitaloutta maksu-tv-tilaajana. PlusTV:n pääomistaja on pohjoismainen mediaoperaattori Teracom Group/Boxer TV. Boxerilla on maksu-tv-toimintaa myös Ruotsissa ja Tanskassa. PlusTV:n paketissa olevien kanavien kanavapaikat antennikoteihin: URHEILU+KANAVA kanavapaikka 12 MTV3 MAX kanavapaikka 13 MTV3 Fakta kanavapaikka 14 Sub Leffa kanavapaikka 15 Sub Juniori kanavapaikka 16 Discovery Channel kanavapaikka 17 Eurosport kanavapaikka 18 Music Television kanavapaikka 19 Nickelodeon kanavapaikka 21 SVT World kanavapaikka 22 KinoTV kanavapaikka 24 Disney Channel kanavapaikka 25 CANAL+ First kanavapaikka 26 CANAL+ Hits kanavapaikka 27 CANAL+ Sport 1 kanavapaikka 28 CANAL+ Sport 2 kanavapaikka 29 URHOtv kanavapaikka 30 DIGIVIIHDE kanavapaikka 69 PlusTV:n kanavavalikoimaan kuuluu 18 kanavaa. Urheilukanavat Eurosport, URHEILU+KANAVA, URHOtv, CANAL+ Sport 1 ja CANAL+ Sport 2; lastenkanavat Sub Juniori, Disney Channel ja Nickelodeon; nuorisokanava Music Television; elokuvakanava Sub Leffa; elokuva- ja sarjakanavat CANAL+ First, CANAL+ Hits ja KinoTV; faktaviihdekanavat MTV3 Fakta ja Discovery Channel; miehille suunnattu MTV3 MAX; ruotsinkielinen SVT World; aikuisviihdekanava DIGIVIIHDE.