Orion Diagnostica Oy:n Brand Book hopealle Galerie Art Design & Print Awards -kilpailussa

House of Brandingin asiakkaan, Orion Diagnostica Oy:n, Brand Book valittiin vuoden 2009 toiseksi parhaaksi painotuotteeksi Map Suomi Oy:n ja Sappi Fine Paper Europen järjestämässä graafisen suunnittelun Galerie Art Design & Print Awards -kilpailussa helmikuun lopussa. House of Branding oli mukana toteuttamassa julkaisua yhdessä Oriond Diagnostican markkinointitiimin kanssa. Brand Book oli osa isompaa viime syksynä toteutettua brandin kehitysprojektia, jonka avainkumppanina toimi House of Branding. Hopealle kilpailussa sijoittunutta Brand Bookia kehuttiin asialliseksi ja vakuuttavaksi diagnostiikkayrityksen julkaisuksi. Sen sanottiin olevan raikas, selkeä ja hyvin hallittu kokonaisuus. Poikkeuksellista sinisessä brandikirjassa on myös kansi, jonka pintamateriaali reagoi kosketukseen. - Taustalla oli ajatus yhtenäisemmästä ilmeestä konsernin kanssa sekä vientikaupan tarkoituksiin sopivan imagon vahvistaminen. Brandikirjan tekeminen oli noin puolentoista vuoden työ, jossa olivat sisäisesti osallisina Orion Diagnostican ja Orion Oyj:n henkilöitä ympäri Eurooppaa, sekä kansainvälisiä jakelijoita Yhdysvaltoja ja Kiinaa myöten, kertoo Orion Diagnostican markkinointiviestintäpäällikkö Sami Oittinen. Kilpailuun osallistui kaiken kaikkiaan 84 työtä, kolmessa eri sarjassa.