PlusTV:n tarjonta vahvistuu urheilulla: Nelonen Sport Pro osaksi PlusTV:n maksu-tv tarjontaa

PlusTV:n kanavatarjonta antennikoteihin laajenee 1. helmikuuta, kun urheiluun keskittyvä Nelonen Sport Pro tulee osaksi PlusTV-pakettia. Nelonen Sport Pron tavoitteena on olla Suomen paras urheiluun keskittyvä tv-kanava. PlusTV:n asiakkaat voivat seurata kanavalta helmikuusta alkaen huippujääkiekkoa, kuten SM-liigan suoria finaalipelejä sekä NHL:n, Venäjän liigan KHL:n ja Ruotsin HockeyAllsvenskan -sarjoja. Kanavalla nähdään myös maailman parasta jalkapalloa, kuten UEFA Champions League, FA Cup, Ranskan liiga ja Englannin maajoukkueen kotiottelut. Mika Kallion tähdittämä MotoGP edustaa kanavalla moottoriurheilun parasta antia. ”Olemme saaneet asiakkailtamme paljon toivomuksia urheilupaketoinnin kehittämiseksi. Suomalaiset ovat innokasta urheilukansaa, ja teemme aktiivisesti töitä, jotta voisimme palvella heitä mahdollisimman hyvin. Nelonen Sport Pro:n erittäin monipuolinen, ykkösluokan urheilulajeihin painottuva ohjelmisto vahvistaa PlusTV:n urheilutarjontaa merkittävästi. Jatkamme urheilutarjontamme kehittämistä aktiivisesti vastedeskin”, PlusTV:n toimitusjohtaja Jyri Ratia kertoo. Nelonen Sport Pro –kanava on mahdollista hankkia 1. helmikuuta alkaen osana PlusTV OmaPakettia, hintaan 22,22 eur/kk ja Kokopakettia hintaan 27,72 eur/kk. Jokainen suomalainen voi saada haluamaansa viihdettä antennikotiinsa kokoamalla mieleisensä paketin PlusTV:n valikoimasta. Television lisäksi tarvitaan ainoastaan kortinlukijalla varustettu digisovitin. Kanavien näkyvyydellä on alueellisia eroja.