PlusTV-paketin kanavat vapaaseen katseluun pääsiäisen ajaksi

PlusTV tarjoaa suomalaisille mahdollisuuden tutustua antennikotien maksu-tv —tarjontaan avaamalla 13 kanavaa vapaaseen katseluun pääsiäisen ajaksi. ”Kanavat Auki Antennikodeissa” toteutetaan torstaina 1.4. klo18.00 — tiistaina 6.4. klo 08.00

”Kanavat Auki” —tempauksen aikana PlusTV:n paketissa olevat kanavat MTV3 MAX —kanavaa lukuun ottamatta ovat avoinna kaikissa antennikodeissa. Erilliskanavista myös SM-liigan suorat pudotuspelit näyttävä URHOtv on mukana vapaassa katselussa. Kanavien katselu ei vaadi erillistä ohjelmakorttia. Jos digisovitin ei hae kanavia automaattisesti, tulee kotona tehdä kanavahaku. PlusTV:n asiakaspalvelusta saa ohjeet kanavahaun tekemiseen. Asiakaspalvelu palvelee numerossa 010 309 8008 arkisin kello 8-20 ja lauantaisin klo 10-16. Lisätietoja: PlusTV, toimitusjohtaja Jyri Ratia, puh. 010 387 3001 PlusTV on Suomen johtava antennikotien maksu-tv-palveluntarjoaja. PlusTV —valikoimassa ovat seuraavat kanavat: MTV3 MAX, MTV3 Fakta, Sub Leffa, Sub Juniori, KinoTV, Disney Channel, Nickelodeon, Music Television, Eurosport, Discovery Channel, Nelonen Sport Pro, SVT World, Digiviihde ja erillisinä myytävä URHOtv. Kaikkiin paketteihin on yhdistettävissä lisäksi CANAL+ Film, CANAL+ Sport ja CANAL+ Total -paketit. PlusTV:llä on tällä hetkellä n. 270 000 antennikotitaloutta maksu-tv-tilaajana. PlusTV:n pääomistaja on pohjoismainen mediaoperaattori Teracom Group/Boxer TV. Boxerilla on maksu-tv-toimintaa myös Ruotsissa ja Tanskassa. Pääsiäisen ohjelmatarjontaa PlusTV-paketissa Urheilua Pääsiäisen aikaan voit seurata Nelonen Sport Prolta jääkiekon NHL:ää ja KHL:ää, jalkapallon UEFA Champions Leagueta ja Ranskan liigaa, koripallon Euroliigaa, golfin PGA Touria ja tenniksen Masters-sarjaa. Eurosportilta näet mm. curlingia, pyöräilyä, tennistä ja painonnostoa.URHOtv:ltä näet SM-liigan neljännesfinaaliotteluita. Tarkemmat tiedot http://www.plustv.fi/site/infosivu.jsp?id=108585&location1=2 Lastenohjelmaa Sub Juniorilla alkaa Pitkäperjantaina Madagascar-elokuvaan perustuva suomeksi puhuttu animaatiosarja Madagascarin pingviinit. New Yorkin eläintarhan asukkaat käyvät jatkuvaa nahistelua siitä, kuka on eläintarhan valtias. Disney Channel tuo ruutuun parhaat lasten- ja nuortenelokuvat mm. WALL-E, Rottatouille, Lumikki ja High School Musical. Nickelodeonilla tavataan mm. Paavo Pesusieni ja Lauri Kilpa-auto. Katso elokuvien lähetysajat http://www.plustv.fi/site/infosivu.jsp?id=108586&location1=2 Elokuvia KinoTV:ltä ja Sub Leffalta KinoTV ja Sub Leffa ovat ladanneet pääsiäisen täyteen hyviä leffoja, kannattaa katsoa mm. 1.4. klo 20.00 Men In Black II - miehet mustissaan II (Sub Leffa) 1.4. klo 23.00 Naarasleijona (KinoTV) 1.4. klo 21.35 Bad Boys (Sub Leffa) 1.4. klo 23.35 Monster - Aileen Wuornos (Sub Leffa) 2.4. klo 21.45 Tappajahai (Sub Leffa) 2.4. klo 22.50 Vuosi nuoruudestani (KinoTV) 3.4. klo 16.00 Philadephia (KinoTV) 3.4. klo 23.15 Charlien enkelit: Kurvit suoriksi (KinoTV) 4.4. klo 20.00 Austin Powers: Kumma jätkä (Sub Leffa) 4.4. klo 23.40 Léon (Sub Leffa) 5.4. klo 21.00 Ghostbusters - haamujengi (KinoTV) 5.4. klo 22.45 Ghostbusters II - haamujengi II (KinoTV) Kaikki pääsiäisen leffat http://www.plustv.fi/site/infosivu.jsp?id=108587&location1=2 Huippudokumentteja MTV3 Faktalta ympäristödokumentteja ja reality-sarjoja. 1.4. Eläinlääkäriopiskelijat 1.4. Beach Patrol 1.4. Omituiset kuolemat kautta aikojen 2.4. Home - tuhoutuva maapallomme 2.4. Tervetuloa myrkkylennolle! 2.4. Cocaine Cowboys 5.4. CIA:n salaiset sodat Lue lisää http://www.plustv.fi/site/infosivu.jsp?id=108588&location1=2 Tummien vesien tulkit alkaa KinoTV:llä KinoTV:llä alkaa Kari Hotakaisen kirjoittama vino komediasarja Tummien vesien tulkit. Sarjan kymmenen jaksoa kertovat kun palveluammatin edustajalta menee hermot. Sarjaa esitetään lauantaisin klo 20. Lue ohjelmatarjonnasta lisää osoitteesta www.plustv.fi.