Houston Analytics pääsi mukaan EU:n CyberFactory#1 -projektiin

Report this content

EU:n CyberFactory#1 -projekti tarjoaa osaltaan suomalaiselle keinoälyn soveltamisen edelläkävijöille ja teollisuudelle mahdollisuuden pysyä kehityksen kärjessä.

EU:n CyberFactory#1 -projektin tavoitteena on tukea uusien teknologioiden kehittämistä teollisuuden tarpeisiin, ytimessä Factories of the Future (FoF).  Projekti sisältää laaja-alaisesti koko ketjun elektroniikka- ja konepajateollisuudesta kuljetuksiin.  CyberFactory#1 -projektia koordinoi Suomessa Business Finland.

”Houston Analyticsille CyberFactor-projektiin pääseminen tukee strategiaamme parhaalla mahdollisella tavalla. Digitalisaatio on yksi tällä hetkellä tärkeimmistä maailmantaloutta muokkaavista trendeistä. Haluamme olla keinoälyn soveltamisen edelläkävijä eli aktiivisesti mukana innovoimassa ja toteuttamassa digitalisaation tuomia mahdollisuuksia”, Houston Analyticsin toimitusjohtaja Antti Syväniemi korostaa.

”Uskon, että voimme luoda merkittävää lisäarvoa uusien palvelu- ja tuotekonseptien avulla. Näen paljon mahdollisuuksia mm. teollisuutta palvelevissa SaaS-tuotteissa. Yhteinen tavoitteemme tietysti on, että suomalainen teollisuus pysyy kehityksen kärjessä ja varmistaa näin kilpailukykynsä myös tulevaisuudessa. Houston Analyticsille CyberFactory#1 -projekti tuo mahdollisuuden verkostoitua alan johtavien toimijoiden kanssa sekä Suomessa että EU: n tasolla. Tämä tukee osaltaan tavoitettamme pysyä digitaalisen kehityksen eturintamassa ”, Syväniemi jatkaa.

Antti Syväniemi
antti.syvaniemi@houston-analytics.com

Houston Analytics on IBM:n Gold Business Partner analytiikkatalo, joka ainoana pohjoismaisena alan yrityksenä on päässyt mm. Forresterin listoille. Tarjoamme yrityksille ennakoivan analytiikan, tiedolla johtamisen ja keinoälyn tarjoamat ratkaisut palveluineen. Pre-built-konseptiemme avulla valjastamme datan palvelemaan liiketoimintaa parissa viikossa tai jopa nopeammin. Toimimme Pohjoismaiden lisäksi myös mm. UK:ssa ja Australiassa.