Fläkt Woods Oy:n pakkausmateriaalihankinnat HSG:lle

1.7.2011

Fläkt Woods Oy keskittää Turun, Toijalan ja Kihniön tehtaiden pakkausmateriaalien hankinnan 1.7.2011 alkaen HSG Logistics Oy:lle. Toiminnan keskittäminen HSG:lle alentaa hankinnan kokonaiskustannuksia ja parantaa materiaalivirtojen hallittavuutta.

Fläkt Woods Oy:n käyttöönottama HMI-palvelu (HSG Managed Inventory) on kokonaisratkaisu hankinnan ja toimittajaverkon hallintaan.

Lisätietoja antaa HSG:n resurssijohtaja Rolf Karlsson 0400 212 712.

Fläkt Woods Group

Fläkt Woods Group on maailmanlaajuinen ilmankäsittelyalan edelläkävijä ja liikekumppani. Edistämme ihmisten terveyttä ja hyvinvointia sekä tarjoamme tuottavia ja viihtyisiä tuotantoympäristöjä teollisuudelle sekä ylivertaista osaamista jokaiselle asiakkaallemme. Fläkt Woods Groupin palveluksessa on tällä hetkellä yli 3000 henkeä eri puolilla Eurooppaa, Aasiaa ja Yhdysvaltoja, ja yrityksen liikevaihto on noin 550 miljoonaa euroa.

Fläkt Woods Oy

Fläkt Woods Oy on osa Fläkt Woods Groupia. Henkilökuntaa Suomessa on n. 550 henkilöä ja liikevaihto ylittää 120 milj. euroa. Suomessa valmistetaan ilmastointipuhaltimia Turussa, ilmastointikanavia- ja osia Turussa ja Kihniöllä, teollisuuspuhaltimia Espoossa sekä ilmastoinnin päätelaitteita Toijalassa."

www.flaktwoods.fi

HSG Logistics Oy on markkinajohtaja teknologiateollisuudelle räätälöityjen logistiikkapalvelujen alalla Suomessa. HSG:n palvelut kattavat materiaalivirtojen hallinnan, logististen kokonaisuuksien ulkoistukset, hankinnan sekä vaativat vientipakkausratkaisut. Toiminta-alueemme kattaa koko maan ja Helsinki-Turku-Tampere –seutualueilla sijaitsevat Supercenter-logistiikkakeskuksemme. HSG:n toiminnalla on ISO 9001-laatusertifikaatti ja ISO 14001-ympäristösertifikaatti.

www.hsg.fi