Metso Endress+Hauser Oy:n projektilogistiikka HSG:lle

Report this content

Metso Endress+Hauser Oy ja HSG aloittavat logistiikkayhteistyön, missä HSG ottaa vastuulleen Metso Endress+Hauser Oy:n projektien keräilyn ja lähetystoiminnan.

Yhteistyön tavoitteena on mahdollistaa Metso Endress+Hauser Oy:n keskittymistä ydinliiketoimintaansa sekä kehittää HSG:n vastuulle siirretyn logistiikkapalvelun toimitusvarmuutta ja kustannustehokkuutta.

Palvelu toteutetaan HSG:n Vantaan Supercenter-logistiikkakeskuksessa.

Lisätietoja antaa HSG:n myyntijohtaja Jukka Ahola 0500 608 494.

Metso Endress+Hauser Oy tarjoaa prosessiteollisuuden ja laitevalmistuksen mittaus- ja säätölaitteita, kokonaisia kenttäsäätöratkaisuja ja palveluja tuotteiden koko elinkaaren ajaksi. Tuotteita ja palveluja tukee vahva prosessi- ja projektiosaaminen, sekä paikallinen palveluverkosto lähellä asiakasta.

www.metsoendress.com

HSG Logistics Oy on markkinajohtaja teknologiateollisuudelle räätälöityjen logistiikkapalvelujen alalla Suomessa. HSG:n palvelut kattavat materiaalivirtojen hallinnan, logististen kokonaisuuksien ulkoistukset, hankinnan sekä vaativat vientipakkausratkaisut. Toiminta-alueemme kattaa koko maan ja Helsinki-Turku-Tampere –seutualueilla sijaitsevat Supercenter-logistiikkakeskuksemme. HSG:n toiminnalla on ISO 9001-laatusertifikaatti ja ISO 14001-ympäristösertifikaatti.

www.hsg.fi