HTC esittelee uuden värivaihtoehdon One-perheeseen

HTC julkaisi äskettäin uuden värivaihtoehdon palkittuun One-sarjaan. Kolmea aiemmin julkaistua väriä, hopeaa, mustaa ja punaista, saapuu täydentämään säkenöivä sininen, jonka värisenä voit saada HTC Onen ja HTC One minin. Uusi väri on rohkea vaihtoehto niille, jotka eivät pelkää kantaa mukanaan älypuhelinta, joka erottuu joukosta.

Saatavuus
HTC One ja HTC One mini tulevat saataville neljännen vuosineljänneksen aikana.

Kuvia saatavilla täällä:

Osoite: www.htcmedia.net

Käyttäjätunnus: htc

Salasana: htcmedianet

Yhteystiedot medialle:

Sähköposti: htcpr@htcnordic.com
Puh.: +45 53 57 44 56

HTC
HTC Corp. (HTC) on perustettu 1997 ja yritys on julkaissut useita palkittuja mobiililaitteita, sekä teknologioita. HTC:n kaikki tekeminen perustuu todellisiin ihmisiin, sekä heidän tarpeisiinsa. Tämä saa HTC:n kokeilemaan muotoilun ja teknologian rajoja, jotta jokaiselle ympäri maailmaa olevalle asiakkaalle voidaan tarjota yksilöllinen käyttökokemus. HTC:n tuotevalikoimaan kuuluu älypuhelimet, jotka on varustettu HTC Sense™:llä – monitasoisella käyttöliittymällä, joka tarjoilee yksilöllisen ja intuitiivisen käyttökokemuksen. HTC on listattu Taiwanin pörssiin (TWSE: 2498). Lisää tietoa osoitteessa www.htc.com.

Avainsanat: