Kalle Tanhuanpää Huhtamäen johtokuntaan ja markkinointijohtajaksi

Kalle Tanhuanpää Huhtamäen johtokuntaan ja markkinointijohtajaksi Huhtamäki Oyj:n hallitus on nimittänyt yhtiön johtokunnan jäseneksi ja markkinointijohtajaksi ekonomi Kalle Tanhuanpään (49) 1.1.2002 alkaen. Hän on kansainvälisen Leaf Group -makeisryhmän toimitusjohtaja. Leaf kuului Huhtamäkeen vuoteen 1999 saakka. Tanhuanpää tuli Huhtamäen palvelukseen vuonna 1976. Hänellä on laaja kokemus kansainvälisten merkkituotteiden kehittämisestä ja markkinoinnista. Hän on myös aiemmin toiminut Huhtamäen johtokunnassa vuosina 1998-99. Markkinointijohtajana (Chief Marketing Officer) Kalle Tanhuanpää tulee vastaamaan Huhtamäen tuoteryhmien, markkinointikonseptien ja brandiarkkitehtuurin kehittämisestä maailmanlaajuisesti. Hänen vastuualueisiinsa kuuluvat myös konsernin yrityskuvamarkkinointi ja viestintä. Lisätiedot: viestintäjohtaja Markku Pietinen, puh. (09) 6868 8361 Huhtamäki Oyj Markku Pietinen Juha Salonen viestintäjohtaja lakiasiainjohtaja ------------------------------------------------------------ Lisätietoja saat osoitteesta http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2001/09/18/20010918BIT00760/bit0002.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2001/09/18/20010918BIT00760/bit0002.pdf