Uusi kiinteistönvälitystoimisto pääkaupunkiseudulle

Report this content

Uusi kiinteistönvälitystoimisto pääkaupunkiseudulle: Huoneistokymppi haastaa kilpailijansa edullisilla välityspalkkioilla Uusi kiinteistönvälitystoimisto Huoneistokymppi LKV aloittaa tänään 19. tammikuuta toimintansa pääkaupunkiseudulla. Huoneistokymppi eroaa kilpailijoistaan pysyvästi edullisilla välityspalkkioilla (alkaen 2,99 % sisältäen arvonlisäveron). Huoneistokymppi tarjoaa laadukasta kiinteistönvälitystä suuren talon eduin. Huoneistokymppi LKV aloittaa tänään toimintansa yhden toimiston ja 30 kiinteistönvälittäjän voimin. Yhtiö toimii pääkaupunkiseudulla ja tavoittelee ensisijaisesti hintatietoisia yksityisasiakkaita. – Huoneistokympin liiketoimintaidea on tarjota laadukkaita kiinteistönvälityspalveluja edulliseen hintaan, Huoneistokympin toimitusjohtaja Henri Kirjavainen sanoo. Pysyvästi edullista 2,99 %:n välityspalkkiota pystymme tarjoamaan minimoimalla kulumme muun muassa keskittämällä 30 välittäjän toiminnan yhteen toimipisteeseen Helsingin Pukinmäkeen. Kirjavainen on vakuuttunut siitä, että Huoneistokympille on tilaa pääkaupunkiseudun asuntomarkkinoilla. – Kiinteistönvälitysalalta on puuttunut toimija, joka pystyy tarjoamaan laadukkaita, ison talon palveluja edulliseen hintaan. Kuluttajat harkitsevat tarkasti mihin laittavat rahansa ja arvostavat hyvää hinta-laatu-suhdetta, ja juuri sitä me tarjoamme. Uskon, että Huoneistokympin kaltaiselle yritykselle on tarvetta ja lähdemme täydellä vauhdilla mukaan kilpailuun, Kirjavainen jatkaa. Huoneistokympin avaamista on valmisteltu puolen vuoden ajan ja toimistolla on jo kattava kontaktiverkosto ja reilut 70 kohdetta myynnissä. Huoneistokymppi on näkyvästi esillä vakiintuneissa markkinointikanavissa, kuten Etuovi.com:ssa ja Oikotie.fi:ssä. – Ensimmäisen vuoden tavoitteena on kasvattaa myytävien kohteiden määrää niin, että kohteita olisi jatkuvasti myynnissä vähintään 100 kappaletta, Kirjavainen kertoo. Vuoden vaihteeseen mennessä toivomme ylittävämme yhteensä 500 kaupan rajan. Kirjavainen uskoo, että asuntojen hinnat pitävät pintansa pääkaupunkiseudun asuntomarkkinoilla. – Pieniä heilahduksia saattaa esiintyä, mutta suurta ala- tai ylämäkeä ei ole näköpiirissä, Kirjavainen kommentoi. Kauppa käy jatkossakin ja varsinkin pääkaupunkiseudulla myyntiajat pysyvät edelleen kohtuullisina. Lisätietoja antaa: Toimitusjohtaja Henri Kirjavainen, puh. (09) 4242 6310, 040 566 6073 sähköposti: henri.kirjavainen@huoneistokymppi.com Huoneistokymppi on pääkaupunkiseudulla 30 välittäjän voimin toimiva yksityinen kiinteistönvälitystoimisto. Huoneistokymppi on lyhyitä myyntiaikoja ja alhaisia välityspalkkioita suosivien yksityishenkilöiden ja yritysten kiinteistönvälitystoimisto. Huoneistokympin välityspalkkio on alkaen 2,99 % (sis. alv) huoneiston kauppa­hinnasta, kuitenkin vähintään 1 990 euroa, ja alkaen 3,99 % (sis. alv) kiinteistö- tai tonttikaupan hinnasta. ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://wpy.waymaker.net/client/waymaker1/WOLReleaseFile.aspx?id=64824&fn=wkr0001.pdf http://wpy.waymaker.net/client/waymaker1/ImageArchive/Image.aspx?image_id=1066&lang=FI