Hyundai esittelee vaikuttavaa suorituskykyä tämänvuotisessa SEMA-autonäyttelyssä

• Hyundai Motor America julkistaa tämänvuotisessa SEMA-erikoisautotapahtumassa neljä kiehtovaa show-autoa, jotka on kehitetty yhdessä kovan luokan yhteistyökumppanien kanssa
  • Näyttelyssä esitellään nitrokäyttöinen Rockstar Santa Fe konsepti, ratavalmis Gurnade Veloster konsepti, ARK Road Racer Elantra konsepti ja ”Santa-Fast” Santa Fe
  • Autot kehitettiin yhteistyössä Rockstar Performance Garagen, Gurnade Inc.:n, ARK Performancen sekä Bisimoton kanssa

Hyundai Motor America julkistaa tämänvuotisessa SEMA-autonäyttelyssä Las Vegasissa neljä kiehtovaa show-autoa: Rockstar Santa Fe konseptin, ratavalmiin Gurnade Veloster konseptin, Road Racer Elantra konseptin sekä Santa-Fast‑SUV:n, jonka huipputeho on peräti 1040 hevosvoimaa. Vaikuttavat uutuuskonseptit syntyivät yhteistyössä Rockstar Performance Garagen, Gurnade Inc.:n, ARK Performancen ja Bisimoton kanssa. SEMA-näyttely on maailman arvostetuimpiin kuuluva erikoisautotapahtuma, joka järjestetään Las Vegasin messukeskuksessa 1.–4. marraskuuta.

Maastokelpoista voimaa ja ikonista Rockstar-muotoilua: Rockstar Santa Fe konsepti

Nitrokäyttöinen, aidosti maastokelpoinen Santa Fe ‑konsepti kehitettiin Hyundai Motor American ja Rockstar Performance Garagen yhteistyönä. Rockstar tunnetaan miltei rajattomasta energisyydestä, jonka paja pystyy välittämään mihin tahansa tuotteeseen tai tapahtumaan. Nitrokäyttöinen Rockstar Santa Fe konsepti ei petä odotuksia tässä suhteessa. Konseptin konepellin alla on Hyundain moottoriin pohjautuva 3,3-litrainen, lambdatunnistimella varustettu V6. Korotettu maavara parantaa Santa Fen tunnustettua maastokelpoisuutta entisestään.

Ratavalmis Gurnade Veloster konsepti on Hyundain ja Gurnaden yhteisponnistus
Hyundai Motor America ja Gurnade Inc. yhdistivät terävimmän osaamisensa ja kehittivät tämän vuoden SEMA-näyttelyyn ainutlaatuisen konseptiauton. Gurnade Veloster Conceptilla on Velosterin ärhäkkä ilme, jota tehostavat integroidut levikkeet, etuhelman ilmanohjain, kilpa-autotyyppiset canard-siivekkeet, kevyet kolmiosaiset alumiinivanteet sekä erityisesti räätälöity takaspoileri.

ARK Road Racer Elantra Concept henkii yhtä aikaa rajuutta ja harmoniaa

Hyundai Motor America ja ARK Performance yhdistivät voimansa jälleen kerran tämänvuotista SEMA-näyttelyä varten ja loivat ARK Elantra Conceptin. Uutuuskonseptissa Elantra-sedanin funktionaalisia, mutta urheilullisia muotoja on terästetty integroiduilla levikkeillä ja muhkeilla taotuilla kilpavanteilla. Myös keulan ja perän muotoiluilmettä on räätälöity. Lopputuloksena on aggressiivinen, mutta samalla täysin harmoninen yleisvaikutelma.

1040 hv:n SANTA-FAST on takavetoinen Santa Fe versiointi

Bisimoto on Hyundai Motor American toinen vakiintunut kumppani. Yhteistyön tuloksena syntyi tällä kertaa takavetoinen ”Santa-Fast”, jonka huipputeho on peräti 1040 hv. Bisimoto on tunnettu säväyttävistä katu-, kilpa- ja show-autoistaan. Yhtiö ei kavahda uutta ja tuntematonta ja pysyy siksi jatkuvasti autoteknologian kehityksen terävimmässä kärjessä. Bisimoto ”Santa Fast” Santa Fe ei muodosta poikkeusta tämän suhteen. Takavetoisen SUV:n hurjista tehoista vastaa Hyundain moottoriin perustuva 3,8-litrainen, lambdatunnistimella varustettu V6-flexfuel-turbomoottori, joka on asennettu autoon pitkittäissuuntaisesti.

Lisätiedot:

Hyundai Motor Finland Oy / Kellokukantie 2 / 01300 Vantaa.
PR & Viestintäpäällikkö / Sami Takaneva
Puh: 050 3800 758 / email: sami.takaneva@hyundai.fi

Kuvat sekä videomateriaalit:

hyundai.news
news.cision.com/fi/hyundai-motor-finland

Hyundai sosiaalisessa mediassa:

Facebook: facebook.com/hyundaifinland
Twitter: @HyundaiEurope

Instagram: @HyundaiEurope.

Hyundai Suomessa

2001 perustettu Hyundai Motor Finland on osa Bassadone Automotive Nordicia. Koko Hyundai-henkilöautomallistolla on viiden vuoden takuu ilman kilometrirajoitusta. Takuu sisältää myös tieturvan sekä määräaikaishuoltojen välillä tehtävät kausitarkistukset.