Hyundai i30 Fastback N Performance Pack 275 hv nyt alkaen 37 390 euroa

Keväiseen kuivuvan asfaltin kutsuun vastaa Hyundai i30 Fastback N 2,0 T-GDI 275 hv -kampanjamalli Performance Pack Edition, jonka saa nyt hintaan 37 390 euroa.

Kampanjamalli sisältää kattavan varustelun, johon kuuluvat mm. 8” audio- ja navigointijärjestelmä värikosketusnäytöllä, etu- ja takapysäköintitutkat, peruutuskamera dynaamisilla opastusviivoilla, lämmitettävä ohjauspyörä, Smart Key -älyavain ja käynnistyspainike, Sport-nahka-/mokkanahkaverhoilu, tummennetut takaikkunat, sadetunnistin, Qi-standardin mukainen langaton lataus ja 19" kevytmetallivanteet Pirellin P-Zero-renkailla. Hinta sisältää myös mahdollisen metallivärin. Radalle mieliviä i30 Fastback N Performance Pack Editionissa miellyttävää voimasta viestivän äänimaailman lisäksi mm. sähköisesti ohjattu kitkalukko.Hyundai i30 N Performance Pack Edition yhdistää sekä räväkän suorituskyvyn että sujuvan arjen hoitamiseen tarvittavat edellytykset. Napin painalluksella auton luonne muuttuu säyseästä kauppakassista ratakelpoiseksi ohjukseksi. Jousitus, kaasun- ja ohjausvaste sekä äänimaailma on säädettävissä itselle sopivaksi. Nollasta 100 kilometrin tuntivauhtiin se kiihtyy 6,1 sekunnissa. Pituutta i30 Fastback N:llä on 4 455 mm, leveyttä 1 785 mm, korkeutta 1 419 mm, maavaraa 132 mm ja sen akseliväli on 2 650 mm. Tarvittaessa jarrullista perävaunumassaa kulkee mukana 1 600 kg ja kattokuormaa 80 kg. Tavaratilan koko takaistuin normaaliasennossa on 450 l (436 l takapoikkituella varustetussa autossa), takaistuin alas taitettuna 1 351 l (1 337 l takapoikkituella varustetussa autossa).

Suosittu Hyundai i30-perhe

Hyundain i30-perheeseen kuuluvat i30 Hatchback, farmarimalli i30 Wagon, elegantti i30 Fastback ja sporttinen i30 N. N-malliston tuorein tulokas, i30 Fastback N, saapui Suomen markkinoille toukokuussa 2019. Samaan aikaan tuli tarjolle myös uusi N Line -mallisto, joka tarjoaa N-tuoteperheestä tuttuja visuaalisia ja teknisiä yksityiskohtia automaattivaihteisiin i30 Hatchback- ja i30 Fastback -malleihin.

Hyundai i30 on toiseksi suosituin Hyundai-malli Suomessa. Hyundai i30 -mallisto voitti IL Vuoden Auto Suomessa 2018 -äänestyksen keskikokoisten autojen sarjan. Hyundai myöntää koko mallistolleen markkinoiden parhaan seitsemän vuoden takuun ilman kilometrirajaa.