Hyundai i30 Wagon -mallistoon diesel-moottoreita

Hyundai Motor Finland vastaa paikalliseen kysyntään tuomalla Suomen ja Baltian i30 Wagon -mallistoon uudelleenkehitetyt nelisylinteriset ja aiempaakin polttoainetaloudellisemmat Smartstream 1,6 CRDI-dieselmoottorit kahdessa teholuokassa, 110 hv ja 136 hv. Kaikki i30-malliston moottorit täyttävät Euro 6d Temp -päästöstandardit.

Pienemmän dieselmoottorin yhteyteen on valittavissa vaihteistoksi joko 6-vaihteinen käsivaihteisto tai 7-vaihteinen kaksoiskytkinautomaattivaihteisto, ja varustetasoksi on tarjolla Fresh. Tehokkaampi dieselmoottorivaihtoehto on saatavissa vain 7-vaihteisella kaksoiskytkinautomaattivaihteistolla ja Comfort-varustetasolla. Fresh-varustetasoon kuuluvat mm. vakionopeussäädin, pysäköintitutka takana, kaistallapitoavustin ja kaukovaloautomatiikka. Comfort-varustetaso sisältää lisäksi mm. automaattisen ilmastoinnin, 8" värikosketusnäytön Android Auto ja Apple Car Play -valmiudella, peruutuskameran ja lämmitettävän nahkaverhoillun ohjauspyörän.

Suunniteltu, kehitetty ja testattu Euroopassa

Hyundain i30-perheeseen kuuluvat i30 Hatchback, farmarimalli i30 Wagon, elegantti i30 Fastback ja sporttinen i30 N. N-malliston tuorein tulokas, i30 Fastback N, sai ensi-iltansa Pariisin autonäyttelyssä lokakuussa 2018. Myöhemmin vuoden 2019 aikana tulee saataville myös uusi N Line -mallisto, jossa on i30 N -mallista tuttuja visuaalisia yksityiskohtia sekä auton sisä- että ulkopuolella. i30-mallisto tarjoaa uusimmat SmartSense-turvallisuusvarusteet, ajatonta muotoilua, taloudellisuutta ja tehokkuutta.

Hyundai i30 on toiseksi suosituin Hyundai-malli Suomessa. Hyundai i30 -mallisto voitti IL Vuoden Auto Suomessa 18 -äänestyksen keskikokoisten autojen sarjan. Hyundai myöntää koko mallistolleen markkinoiden parhaan seitsemän vuoden takuun ilman kilometrirajaa.