Hyundai ja Leevi Mutru yhteistyöhön toteuttamaan unelmia

Lahden Hiihtoseuraa edustava yhdistetyn maajoukkueurheilija Leevi Mutru ja Hyundai Motor Finland ovat solmineet yhteistyösopimuksen. Kumppanuuden myötä osapuolet haluavat nostaa yhdistetyn urheilua lajina esille ja kertoa esikuvien merkityksestä nuorten urheilijoiden urien alkuvaiheessa. Mutrulle toimitettu farmarimallinen Hyundai i30 Wagon on iso apu arjen liikkumisiin.

Mutrun nimeä kantanut kesällä kilpailtu yhdistetyn Leevi Mutru Cup on ollut oiva osoitus esikuvien merkityksestä. Lahden Hiihtoseuran järjestämässä viisiosaisessa cupissa Mutru on ollut paikalla kannustamassa, jakamassa palkintoja ja sanavalmiina urheilijana myös kuulutustehtävissä.

”Esiintyminen nuorten kilpailuissa on erittäin tärkeää, jotta he innostuisivat jatkamaan urheilua mahdollisimman pitkään, sekä jotkut jopa tavoittelisivat pitkää uraa tulevaisuudessa urheilun parissa. Esikuvat ovat suuressa roolissa nuorille luomalla heille innostusta ja halua jatkaa urheilua”, Mutru sanoo.

Idea nuorten kilpailuista on lisännyt yhteistyötä ja luonut tiiviimmän suhteen seuran kanssa. Mutrun kohdalla se on tarkoittanut myös lisää näkyvyyttä ja verkostoja. Erittäin hienona osoituksena on yhteistyön solmiminen Leevi Mutrun ja Hyundain kanssa.

”Urheilu ammatinvalintana on haasteellinen, ja se vaatii paljon intohimoa ja sinnikkyyttä jo nuorena. Motivaation on oltava korkea, jotta jaksaa pitää urheilun mukana koulun ohella. Urheilu vaatii ja kehittää ominaisuuksia, joista on varmasti hyötyä tulevaisuudessa, vaikkei jatkaisikaan urheilua esimerkiksi koulujen tai armeijan jälkeen kuin harrastusmielessä”, jatkaa uudesta yhteistyökumppanista kiitollinen Leevi Mutru.

Myös Hyundain intohimona on jatkuva kehittyminen ja aina uusien tavoitteiden saavuttaminen.

”Meille Hyundailla on ilo saada tukea Leeviä unelmien saavuttamisessa. Tavoitteellisuus yhdistävänä tekijänä on hyvä pohja yhteistyölle”, kertoo Hyundai Motor Finlandin markkinointipäällikkö Merja Lehtinen.

”Omasta tekemisestään innostunut Leevi Mutru on mainio tsemppari nuorille, hänestä olisi esikuvaksi muillekin kuin oman lajinsa harrastajille.”

Lisätietoja

Markkinointipäällikkö Merja Lehtinen, Hyundai Motor Finland, 050 339 3961, merja.lehtinen@hyundai.fi

Toiminnanjohtaja Janne Marvaila, Lahden Hiihtoseura, 0400 600 852, janne.marvaila@lhs.fi

Pikafaktat