Hyundai ja taido yhteisellä matkalla taidon EM-tapahtumaan

Kamppailulaji taidon Euroopan mestaruudet ratkeavat Tampereella 2.-3.8.2019. Kansainväliset urheilutapahtumat koostuvat useista osa-alueista, joista yksi tärkeimmistä ovat logistiikkaan liittyvät ratkaisut. Taidon EM-tapahtuman henkilökuljetuksissa kumppanina on Hyundai Motor Finland. Arvovieraita kuljettavat kaksi perheautokokoluokan Hyundai Tucson SUV-mallia sekä Hyundain lippulaivamalli Santa Fe, johon mahtuu tarvittaessa 7 henkilöä.

Yhteistyön taustalla on Hyundain ja taidon yhteinen arvomaailma. Vaativalle harrastajalle ja kilpailijalle taidoon kuuluvat voltit sekä muu akrobatia tarjoavat loputtomasti mahdollisuuksia haastaa itseään. Myös Hyundai tarttuu jokaiseen tilaisuuteen haastaa itsensä ja luottaa tavoitteiden saavuttamiseen järkkymättömällä innolla ja kekseliäisyydellä.

Hyundai uskoo, että organisaation tulevaisuus rakentuu työntekijöiden innostukselle ja osaamiselle. Samalla ajatuksella rakennetaan myös taidon arvokilpailut sekä pyöritetään suomalaista seuratoimintaa. Ei siis ole ihme, että suomalaiset taidokat menestyvät kansainvälisissä arvokilpailuissa vuosi toisensa jälkeen.

Tällä hetkellä nuori järvenpääläinen Suvi Nissinen pitää hallussaan liikesarjojen maailmanmestaruutta. Nissinen nähdään myös EM-tatamilla Tampereella.

Taidon European Taido Championship 2019 -tapahtumaan odotetaan noin 250 kilpailijaa, valmentajaa, tuomaria ja osallistujaa yhteensä kymmenestä taidomaasta. Seminaarit, vyökokeet sekä Maailman Taidoliiton ja EuTain kokoukset pidetään kilpailuviikolla. Varsinaiset EM-kilpailupäivät ovat perjantai ja lauantai 2-3.8.2019.

Taidon EM-kilpailuja ja kansainvälisiä ystävyyskilpailuja pääsee seuraamaan Tampereen Messu- ja Urheilukeskuksessa 2.-3.8.2019. Perjantaina ohjelmassa ovat liikesarjat ja lauantaina tapahtuma huipentuu otteluihin. Liput osoitteesta lippu.fi.

Lisätietoja: https://taido2019.com/suomeksi/

Promootiovideo Luovaa kamppailua