Hyundai lanseeraa uuden Hyundai Go! -yksityisleasing-palvelun

Hyundai avaa kesäkuussa 2020 valtakunnallisesti uuden tavan liittyä Hyundai-kuljettajien joukkoon. Hyundai tarjoaa nyt mahdollisuuden hankkia auto määräajaksi niin, että siitä maksetaan kiinteää kuukausittaista leasing-maksua.

Hyundai Go! -yksityisleasingissa auton saa käyttöön yhden-kolmen vuoden ajaksi. Sopimuskauden päätteeksi auton voi lunastaa itselleen tai palauttaa liikkeeseen ja tehdä sopimuksen uudesta Hyundaista. Hyundai Go! -yksityisleasing-palvelun yhdessä Hyundai Motor Finlandin kanssa toteuttaa DNB Auto Finance Oy.

- Yksityisleasing mahdollistaa sen, että asiakas voi ajaa aina uudella ja turvallisella autolla. Kiinteä kuukausimaksu mahdollistaa helpon kulujen ennakoimisen, hinnoittelu on selkeä. Alkupääomaa ei välttämättä tarvita ollenkaan, listaa DNB Auto Financen toimitusjohtaja Jussi Kattelus yksityisleasingin etuja.

Asiakas voi valita oman tarpeensa mukaan liittääkö Hyundai Go! -yksityisleasingsopimukseensa myös huolenpitosopimuksen.

Lanseerausvaiheessa Hyundai Go! -yksityisleasingissa on tarjolla autoilun kiinnostavimmat ajankohtaiset vaihtoehdot: farmarimallinen Hyundai i30, kaksi hybridiautovaihtoehtoa IONIQ Hybrid ja kompakti SUV Kona Hybrid, ladattava hybridi IONIQ Plug-in sekä IONIQ Electric -täyssähköauto.

- Lanseerausvaiheeseen valitulla mallivalikoimalla vastaamme asiakkaidemme yleisimpiin tarpeisiin. Esimerkiksi hybridiautot ovat kovassa nousussa. Hyundai Go! -yksityisleasing-mallivalikoimaan lisätään uusia automalleja vielä vuoden 2020 aikana, kertoo Hyundai Motor Finlandin toimitusjohtaja Esa Kurikka. - Hyundai Go! -yksityisleasing on luotettava, riskitön ja ajankohtaisiin tarpeisiin vastaava palvelu. Tämä on huoleton valinta, jossa autoon sitoudutaan vain määräajaksi. Palvelu on joustava ja helppo, ja autoiluun liittyvät talousasiat ovat helposti ennakoitavissa.

Hyundai Go! -yksityisleasingin vaihtoehtoihin voi tutustua verkkosivuilla osoitteessa www.hyundai.fi/yksityisleasing. Tarvittaessa Hyundai-jälleenmyyjä voi ostaa asiakkaan nykyisen auton ja halutessa kuukausierää voi pienentää käsirahalla. Hyundai Go! -laskurilla voi suunnitella sopivan vaihtoehdon ja hakea luottopäätöksen, jonka jälkeen Hyundai-myyjä on asiakkaaseen yhteydessä.

Lainaukset

Jussi Kattelus, toimitusjohtaja, DNB Auto Finance