Hyundai palvelee myös koronapandemian aikana

Kaikkien uusien Hyundai-autojen saatavuus Suomessa on koronapandemiasta huolimatta hyvällä tasolla. Suomessa myytävät Hyundait valmistetaan Tsekissä, Turkissa ja Etelä-Koreassa. Koronapandemian vuoksi tehtaiden toiminnassa esiintyy kevään 2020 aikana lyhyitä keskeytyksiä johtuen Euroopan rajojen sulkeutumisesta, osien saatavuudesta sekä työntekijöiden terveyden ja turvallisuuden varmistamisesta.

- Olemme pyrkineet minimoimaan tuotantokatkosten vaikutukset, jotta näistä aiheutuisi asiakkaille mahdollisimman vähän haittaa, kertoo Hyundai Motor Finlandin toimitusjohtaja Esa Kurikka. - Koko mallistossa on varsin hyvä saatavuus. Esimerkiksi saatavilla on vuoden alussa lanseerattua täysin uutta Hyundai i10 -mallia. Olemme myös saaneet lisää suosittua Hyundai i20 -mallia, ja maassa on myös kysyttyjä sähköautomallejamme Hyundai Kona Electriciä ja Hyundai Ioniq Electriciä.

Valtuutetut Hyundai-jälleenmyyjät tarjoavat jo nyt erilaisia ratkaisuja, jotta autojen huolto ja korjaus, auton hankinta ja asiakaspalvelu ovat mahdollisimman sujuvasti ja turvallisesti asiakkaiden tavoitettavissa esimerkiksi digitaalisten kanavien ja noutopalvelujen avulla. Hyundain varaosien saatavuus on toistaiseksi hyvällä tasolla.

Hyundai Motor Company laajentaa maailmanlaajuisesti yli miljoonan auton takuuta

Hyundai Motor Company julkaisi huhtikuun alussa autoilleen maailmanlaajuisen jatkotakuun, joka kantaa nimeä Hyundai Care. Kampanjan tavoitteena on tukea niitä Hyundai-asiakkaita, joilla voi olla vaikeuksia saada huolto tai korjaus autolleen koronapandemian aikana.

Hyundai jatkaa niiden autojen alkuperäisiä viiden vuoden takuita, jotka päättyvät tänä vuonna 1.3.-31.5. Takuuta jatketaan jopa kolmella kuukaudella toukokuun loppuun asti. Pidennetty takuun kesto kattaa maailmanlaajuisesti yli 1,21 miljoonaa autoa 175 maassa ja Suomessa se koskee 706 autoa. Jatkotakuun voimassaolon voi tarkastaa valtuutetun Hyundai-jälleenmyyjän luona auton alustanumerolla.

- Asiakkaidemme ja työntekijöidemme terveys on meille erittäin tärkeää. Hyundain globaali takuun pidentäminen on osoitus tästä ‒ haluamme huolehtia myös niistä asiakkaista, jotka eivät juuri nyt pääse huoltoon tai korjaukseen, toteaa Kurikka. - Haluamme huolehtia myös asiakkaidemme autoista parhaalla mahdollisella tavalla. Toivottavasti tämä hiukan helpottaa asiakkaidemme huolia näinä haastavina aikoina.

Pikafaktat

Tweettaa
Hyundai Motor Company laajentaa maailmanlaajuisesti yli miljoonan auton takuuta.
Tweettaa