Hyundai tanssii tähtien kanssa

Hyundai on toista vuotta mukana MTV3-kanavan suositussa Tanssii tähtien kanssa -TV-ohjelmassa. Tanssijoiden arkeen, harjoituksiin ja suoriin lähetyksiin valmistautumiseen kurkistetaan uudistuneessa kiinnostavassa Tuija Pehkosen vetämässä Tuija tähtien kanssa -ohjelmassa, jossa Tuijaa kuljettaa Hyundai i30 Fastback.

Hyundai on toista vuotta mukana MTV3-kanavan suositussa Tanssii tähtien kanssa -TV-ohjelmassa. Tanssin pyörteisiin heittäydytään jälleen 16.9. alkaen. 11. tuotantokaudella ohjelmaa tuomaroivat Helena Ahti-Hallberg, Jukka Haapalainen ja Jorma Uotinen. Juontajina toimivat tutut Vappu Pimiä ja Mikko Leppilampi. Tanssijoiden arkeen, harjoituksiin ja suoriin lähetyksiin valmistautumiseen kurkistetaan uudistuneessa kiinnostavassa Tuija Pehkosen vetämässä Tuija tähtien kanssa -ohjelmassa, jossa Tuijaa kuljettaa Hyundai i30 Fastback.

Hyundai valitsi ohjelmayhteistyöhön monipuolisen i30-mallisarjan ja erityisesti i30 Fastbackin sen tyylikkyyden ja urheilullisuuden vuoksi.

– Hyundai i30 Fastback on muotoilultaan linjakas coupé. Tämä auto on tyylikkäällä tavalla rohkea, joten se sopi Tuija tähtien kanssa -ohjelmaan täydellisesti, kertoo Hyundai Motor Finlandin markkinointipäällikkö Merja Lehtinen. – Hyundain i30-perheeseen kuuluvat i30 Fastbackin lisäksi i30 Hatchback, farmarimallinen i30 Wagon ja jokaista kuljettajaa ilahduttanut urheilullinen i30 N. Seuraavaksi i30-mallistoon odotellaan i30 Fastback N -mallia. Hyundai i30 -mallistoa yhdistävät ajaton muotokieli, hyvä ajettavuus ja käytännöllisyys, eikä sovi unohtaa markkinoiden kattavinta seitsemän vuoden takuuta ilman kilometrirajaa, Lehtinen listaa.

Tulevan kauden tanssipareina pyörähtelevät kansanedustaja ja media-alalta tuttu Jaana Pelkonen valmentajanaan ja parinaan Marko Keränen, meteorologi Pekka Pouta yhdessä Jutta Heleniuksen kanssa, TV-juontaja Marja Hintikka opettajanaan Matti Puro, näyttelijä Hannes Suominen ja Kia Lehmuskoski, iskelmälaulaja Marita Taavitsainen ja Sami Helenius, Suomen nuorin Tanssii tähtien kanssa -kilpailija, 17-vuotias tubettaja, Tuure Boelius valmentajanaan Ansku Bergström, Miss Suomi 2013 ja malli Lotta Näkyvä ja Mikko Ahti, radio- ja televisiojuontaja Aki Linnanahde parinaan Saana Akiola, hallitseva nyrkkeilyn kevyen sarjan Euroopan mestari Edis Tatli ja Katri Mäkinen sekä Aino-Kaisa Saarinen ja Jurijs Trosenko.

Hyundai näkyy kymmenessä Tuija tähtien kanssa -jaksossa, joissa suosittu televisio- ja radiojuontaja Tuija Pehkonen selvittää miten tähtiparit sovittavat tanssikilpailun harjoitukset ja lähetykset arkeensa. Tuijan kanssa tanssin tunnelmiin päästään jo lauantai-iltaisin, viikon päälähetys puolestaan nähdään totutusti sunnuntai-illoissa.

Lainaukset

Ohjelmayhteistyöhön valittu Hyundai i30 Fastback on muotoilultaan linjakas coupé. Tämä auto on tyylikkäällä tavalla rohkea, joten se sopii Tuija tähtien kanssa -ohjelmaan täydellisesti.
Merja Lehtinen, markkinointipäällikkö, Hyundai Motor Finland