Hyundai tuo tarjolle kattavan SmartDrive -autovakuutuspaketin

Hyundai tarjoaa nyt Suomessa laajan autovakuutuspaketin osana kokonaisvaltaista autopalveluaan. Auton omistaja pääsee hyötymään edullisista vakuutusmaksuista ja kattavasta vakuutusturvasta riippumatta nykyisen vakuutuksen bonuskertymästä tai vakuutuksenottajan vahinkohistoriasta. Auton ostaja ei itse ota vakuutusta, vaan sopii siitä, että ajoneuvo liitetään Hyundain maahantuojan tai jälleenmyyjän hankkimaan vakuutukseen. Maksuturvaa lukuun ottamatta kaikki kattavan autovakuutuspaketin palvelut ovat tarjolla myös yritysasiakkaille.

- Olemme rohkeasti mukana luomassa uusia palveluita autoalalle, kertoo Hyundai Motor Finlandin toimitusjohtaja Esa Kurikka. - Hyundai SmartDrive on uudenlainen asiakkaan mukaan räätälöityvä palvelu, jossa hyödynnetään digitalisaation mahdollisuuksia. Palvelun hinnoittelu on selkeää ja läpinäkyvää. Hyundai SmartDrive Autovakuutukseen saa nyt ilman lisäveloitusta myös Maksuturvan työttömyyden tai tapaturmaisen työkyvyttömyyden varalta.

Hyundai SmartDrive Autovakuutus sisältää liikennevakuutuksen ja laajan kaskovakuutuksen

Hyundai SmartDrive Autovakuutus sisältää sekä lakisääteisen liikennevakuutuksen että vapaaehtoisen kaskovakuutuksen. Kaikkien liikenteessä käytettävien autojen ja muiden ajoneuvojen on oltava liikennevakuutettuja. Liikennevakuutuksesta korvataan vahingon sattuessa kaikki osapuolille sattuneet henkilövahingot sekä mahdollisen syyttömän osapuolen omaisuusvahingot.

Kaskovakuutuksella autolle saa turvaa kolari-, hirvivahinko-, ilkivalta-, palo- ja varkaustilanteissa. Laaja kasko sisältää myös laajennetun uusarvolunastuksen sekä autopalvelu-, oikeusturva-, osamaksu- ja leasingvakuutukset. Hyundai SmartDrive -asiakkaat saavat myös mahdolliset tuulilasin vauriokorjaukset etuhintaan.

Yksilöllinen hinta alkaen 39 eur/kk

Hyundai tarjoaa nyt ensimmäisen vuoden vakuutusmaksut hintaan 39 eur/kk*. Ensimmäisen vuoden jälkeen Hyundai SmartDrive Autovakuutuksen hinta määräytyy yksilöllisesti asiakkaan ja ajoneuvon perusteella eli vakuutuksellisen riskin mukaan.

Jos asiakas valitsee SmartDrive -tuotteeseensa myös ajotapaominaisuuden, hän voi itse vaikuttaa ajotavallaan vakuutuksen hintaan. Vakuutuksesta veloitettava maksu muuttuu kuukausittain sen mukaan, miten kuljettaja on ajanut. Ajotavan pisteytykseen vaikuttavat nopeat kiihdytykset, voimakkaat jarrutukset sekä ylinopeudet. Maksu ei voi ajotavan perusteella nousta, mutta se voi rauhallisesta ja riskittömästä ajotavasta palkiten laskea. Ajotapaa seurataan SmartDrive-mobiilisovelluksella. SmartDrive Ajotapaominaisuus on saatavilla Autovakuutukseen 60 euron vuotuisella lisämaksulla.

Maksuturva kaupan päälle

Autovakuutukseen saa nyt veloituksetta myös Maksuturvan, joka sisältää oikeuden 400 euron kuukausikorvaukseen esimerkiksi työttömyyden tai tapaturmaisen työkyvyttömyyden varalta vakuutusehtojen mukaan.

Korvauksensaaja voi käyttää korvauksen mihin itse haluaa, esimerkiksi auton osamaksu- tai leasingkuluihin, vakuutuksiin, polttoaineisiin tai muihin autoilun kuluihin. Korvausta maksetaan enintään 12 kk kerrallaan yhden työttömyysjakson ajalta sekä yhteensä enintään 24 kk vakuutettua kohden. Maksuturva sisältää myös oikeuden vastaavaan kuukausikorvaukseen tapaturmaisen työkyvyttömyyden varalta, sekä oikeuden enintään 25 000 euron kertakorvaukseen vakuutetun kärsimän pysyvän haitan tai kuoleman varalta, vakuutusehtojen mukaisesti.

Hyundai SmartDriven liiketoiminnasta vastaa Bassadone Automotive Nordic -ryhmään kuuluva Bassadone Insurance Services Oy.

*Tarjous on voimassa toistaiseksi yksityishenkilöille uuden henkilöauton hankinnan yhteydessä ensimmäisen 12 kk ajan, jonka jälkeen vakuutus jatkuu asiakkaan kanssa sovitun yksilöllisen hinnan mukaan. Asiakas voi vaihtaa SmartDrive-sopimuksen omaan vakuutukseensa ilman rajoituksia.

Lainaukset

Olemme rohkeasti mukana luomassa uusia palveluita autoalalle. Hyundai SmartDrive on uudenlainen asiakkaan mukaan räätälöityvä palvelu, jossa hyödynnetään digitalisaation mahdollisuuksia. Palvelun hinnoittelu on selkeää ja läpinäkyvää. Hyundai SmartDrive Autovakuutukseen saa nyt ilman lisäveloitusta myös Maksuturvan työttömyyden tai tapaturmaisen työkyvyttömyyden varalta.
Esa Kurikka, toimitusjohtaja, Hyundai Motor Finland