Hyundaille hyvä startti vuoteen 2018

Autoalan vahva tammikuu näkyi hyvänä aloituksena myös Hyundaille, joka rekisteröi 1.-31.1. Suomessa yhteensä 389 kpl uusia henkilöautoja. Eniten rekisteröidyt Hyundai-mallit tammikuussa olivat i30 ja i20.

Autoalan vahva tammikuu näkyi hyvänä aloituksena myös Hyundaille, joka rekisteröi 1.-31.1. Suomessa yhteensä 389 kpl uusia henkilöautoja. Tämä on kiitettävät 70,6 % enemmän kuin viime vuoden vastaavana ajankohtana. Rekisteröintitilastossa Hyundai ylsi tammikuussa sijalle 12.

Eniten rekisteröidyt Hyundai-mallit tammikuussa olivat i30 173 kappaleella ja i20 148 kappaleella. Hyundain sähköautoperheen IONIQin hybridi ylsi kolmanneksi rekisteröidyimmäksi malliksi.

i10- ja i20-mallien myyntiä on vauhdittanut meneillään oleva romutuspalkkiokampanja, kertoo Hyundai Motor Finlandin toimitusjohtaja Esa Kurikka. - IL Vuoden Auto Suomessa 18 -äänestyksen keskikokoisten autojen sarjan voittanut Hyundai i30 -mallistomme on juuri kasvanut neljän korimallin tuoteperheeksi, mikä myös näkyy heti positiivisena onnistumisena.