Hyundailta suomenkielinen tietoviihdejärjestelmä

Hyundai tuo syksyllä 2019 markkinoille ensimmäiset suomenkielisellä tietoviihdejärjestelmällä varustetut automallinsa. Navigaattorin ja 10,25-tuumaisen värikosketusnäytön yhteydessä suomen kieli sekä suomenkielinen puheohjaus ovat valittavissa ensimmäisenä uudistuneessa IONIQ-tuoteperheessä, eli hybridissä, plug-in hybridissä ja electricissä, sekä täysin uudessa Kona hybridissä. IONIQ- ja Kona-mallistojen Display Audio -järjestelmät toimitetaan vielä englanninkielisinä.

Tänä syksynä suosittu Hyundai IONIQ-mallisto saapuu uudistettuna markkinoille. Se on maailman ensimmäinen auto, joka tarjoaa kolme sähköistettyä voimalinjaa. Uusi IONIQ electric saa 38,3 kilowattitunnin akun, mikä tarkoittaa 36 % lisää energian varastointikapasiteettia ja 311 kilometrin toimintamatkan (WLTP-mittaustapa). Ensiesittelystään, vuodesta 2016, lähtien Hyundai IONIQ-mallistoa on myyty maailmanlaajuisesti yli 60 000 kappaletta.

Myös lukuisia palkintoja kerännyt Kona-tuoteperhe kasvaa tänä syksynä täysin uudella Kona hybrid -mallilla. Uutuus vastaa eurooppalaisten asiakkaiden tarpeisiin SUV-korimallilla ja polttoainetaloudellisella hybridivoimalinjalla.

Ensimmäiset uudet Hyundai IONIQ- ja Kona hybrid -mallit ovat saapuneet Suomeen.