Hyundain seuraavaa N-malli: uusi i30 Fastback N

• Hyundai kehittää kolmatta suorituskykyistä N-malliston jäsentä
  • Prototyypin suorituskykyä ja kestävyyttä testataan Hyundain teknisessä keskuksessa Nürburgringillä
  • Uusi i30 Fastback N julkaistaan vielä tämän vuoden aikana

Hyundai i30 N ja Veloster N -malleja seuraavan N-perheenjäsenen – uuden i30 Fastback N:n – kehitystyö on loppusuoralla. Prototyyppiä testataan laajasti erilaisilla tienpinnoilla ympäri Eurooppaa. Testipaikkojen joukossa on myös kuuluisa Nordschleifen kilparata Nürburgringillä Saksassa, missä sijaitsee myös Hyundain tekninen keskus. Radalla ja alueen julkisilla teillä arvioidaan auton suorituskykyä ja kestävyyttä.

Vuoden alkupuolella lanseerattu Hyundai i30 Fastback on segmenttinsä ainoa viisiovinen coupe. Tämä persoonallinen automalli laajensi suosittua i30-mallisarjaa, johon kuuluvat myös viisiovinen i30 Hatchback, farmarimalli i30 Wagon sekä sporttinen i30 N. Uusi i30 Fastback N päivittää alkuperäisen Fastback-mallin hienostunutta muotoilua yhdistäen sen i30 N -malliin.

Lisätietoja uudesta i30 Fastback N -mallista saadaan vielä kuluvan vuoden aikana.