Kiinnostavimmat Hyundai-uutuudet Auto 2018 -tapahtumassa

• Hyundain osastolla 6f48 ovat esillä vuoden kiinnostavimmat uutuudet.
  • Tapahtumassa ovat koeajettavissa suositut sähköiset mallit IONIQ electric ja uusi Kona electric, hauska i30 N sekä täysin uusi lippulaivamalli Santa Fe.
  • Lokakuun loppuun mennessä Hyundai-malleja on rekisteröity lähes 62 prosenttia viime vuotta enemmän.

Hyundai on vahvasti mukana tulevana viikonloppuna 9.-11.11.2018 Auto 2018 -tapahtumassa Helsingin Messukeskuksessa. Isänpäiväviikonloppuun osuvassa koko perheen tapahtumassa uuden auton etsintä ja uusimpien mallien koeajaminen sujuu helposti.

Hyundai-uutuudet esillä

Hyundai esittelee osastollaan 6f48 ekoautomallistonsa kiinnostavimmat uutuustuotteet: IONIQ electric -täyssähköauton, täysin uuden Kona electric -täyssähköauton sekä Norjasta lainassa olevan toisen sukupolven polttokennoauto-NEXOn. Hyundain kattavasta SUV-mallistosta osastolla esillä olevat uutuudet ovat Kona, Tucson ja täysin uusi lippulaivamalli Santa Fe. Lisäksi osastolla voi tutustua i20- ja i30 N -malleihin.

Kiinnostavaa koeajettavaa

Koeajettavissa Auto 2018 -tapahtumassa ovat suurta kiinnostusta herättäneet sähköiset mallit IONIQ electric ja Kona electric, i30 N, joka nostattaa hymyn jokaisen kuljettajan huulille, sekä Santa Fe, jonka neljännen sukupolven lanseeraus Suomessa käynnistyy Auto 2018 -tapahtumasta. Mopokortin haltijoille on tarjolla nopeusrajoitettu kevytauto Hyundai i10 suljetulla ulkoalueella.

Hyundai hyvässä nosteessa

Lokakuun 2018 päätyttyä Hyundai on rekisteröinyt Suomessa 3 579 uutta henkilöautoa, mikä on peräti 61,9 prosenttia edellisen vuoden vastaavaa ajankohtaa enemmän. Suomen suosituin Hyundai-malli on B-segmentin auto i20, jota on rekisteröity 1 262 kappaletta. Kasvua i20-rekisteröinneissä on vuoteen 2017 verrattuna 37 prosenttia. Vuoden lopulle odotetaan hyvää virettä erityisesti odotetuista uutuustuotteista Kona electricistä ja Santa Festä.

Pikafaktat

Auto 2018 -tapahtumassa ovat koeajettavissa suositut sähköiset mallit IONIQ electric ja uusi Kona electric, hauska i30 N sekä täysin uusi lippulaivamalli Santa Fe.
Tweettaa
Lokakuun 2018 loppuun mennessä Hyundai-malleja on rekisteröity lähes 62 prosenttia viime vuotta enemmän.
Tweettaa