Lohjalle innovatiivinen digitaalinen Hyundai-showroom

Hyundai Motor Finland ja PP-auto Oy toteuttavat yhdessä täysin uudenlaisen digitaalisen showroomin kauppakeskus Loheen Lohjan keskustaan. Syksyllä kauppakeskuksen ensimmäisessä kerroksessa avautuvassa PP-auton showroomissa voi tutustua uusimpiin Hyundai-malleihin.

- Digishowroom on nykyaikainen tapa esitellä autoja ja tehdä kauppaa olemalla läsnä siellä, missä ihmiset liikkuvat. Asiointiin tuodaan helppoutta ja mielenkiintoa erilaisilla digitaalisilla palveluilla, joita tässä yksikössä voidaan myös testailla ja pilotoida, kertoo PP-auto Oy:n toimitusjohtaja Tomi Mörck.

- Autoilu ja autokauppa ovat kehittyneet huimaa vauhtia viime vuosina ‒ autonvalmistajat investoivat mm. digitalisaatioon ja kuluttajien käyttäytyminen on murroksessa. Myös me Hyundailla olemme mukana uudenlaisten palvelumallien ja asiointikokemusten tarjoamisessa, kertoo Hyundai Motor Finlandin toimitusjohtaja Esa Kurikka.

Showroomissa on paikalla myös myyjä, mutta ei välttämättä niin laajojen aukioloaikojen puitteissa kuin kauppakeskuksessa muuten tullaan olemaan.

Kauppakeskus on tarkoitus avata syyskuun 5. päivä.

PP-auto Oy on vuonna 1968 perustettu täyden palvelun autotalo, jonka omistaa Suur-Seudun Osuuskauppa. Toimipisteet sijaitsevat Salossa ja Lohjalla. PP-auto Oy toimitti vuonna 2018 noin 1 400 uutta autoa ja yli 2 500 käytettyä autoa.

Hyundai Motor Finland Oy on perustettu vuonna 2001 ja on osa Suomen toiseksi suurinta automaahantuontia Bassadone Automotive Nordic -konsernia. Vuonna 2018 Suomessa rekisteröitiin 4 032 uutta Hyundaita. Hyundain markkinaosuus oli 3,4 %, mikä oikeutti rekisteröintitilaston 12. sijaan. Kumulatiivisesti Hyundaita rekisteröitiin peräti 48,6 % edellisvuotta enemmän.

Lisätiedot:

toimitusjohtaja Tom Mörck, PP-auto Oy, p. 044 0410 525

toimitusjohtaja Esa Kurikka, Hyundai Motor Finland Oy, p. 040 5443 725

Pikafaktat

Lainaukset

Digishowroom on nykyaikainen tapa esitellä autoja ja tehdä kauppaa olemalla läsnä siellä, missä ihmiset liikkuvat. Asiointiin tuodaan helppoutta ja mielenkiintoa erilaisilla digitaalisilla palveluilla.
Tomi Mörck, toimitusjohtaja, PP-auto Oy
Autoilu ja autokauppa ovat kehittyneet huimaa vauhtia viime vuosina ‒ autonvalmistajat investoivat mm. digitalisaatioon ja kuluttajien käyttäytyminen on murroksessa. Myös me Hyundailla olemme mukana uudenlaisten palvelumallien ja asiointikokemusten tarjoamisessa.
Esa Kurikka, toimitusjohtaja, Hyundai Motor Finland